Tràmits: CONSELLERIA D'AGRICULTURA, PESCA I ALIMENTACIÓ Tràmits del Govern de les Illes Balears 2020-01-29T17:37:55Z Govern de les Illes Balears 2020-01-29T17:37:55Z ca Autorització sortida bovins a engreix d'explotacions amb qualificació de tuberculosis suspesa 2020-01-27T13:27:04Z 2020-01-27T13:27:04Z Establir el procediment per l'autorització de la sortida de bovins amb destí a engreixador d'explotacions amb qualificació suspesa per la detecció d'animals amb reacció positiva o dubtosa a les proves de camp de la tuberculosis bovina 2020-01-27T13:27:04Z Sol·licitud de contrastació de proves de camp de Programa Nacional d'erradicació de la tuberculosis bovina 2020-01-27T12:10:54Z 2020-01-27T12:10:54Z Regular el procediment que han de dur a terme els ramaders que vulguin sol·licitar la contrastació de les proves de camp de la intradermotuberculinització que s'han de dur a terme d'acord amb el Programa Nacional d'erradicació de la tuberculosis bovina 2020-01-27T12:10:54Z Ajudes per a inversions productives en aqüicultura per als anys 2019-2021 2020-01-27T09:00:25Z 2020-01-27T09:00:25Z Ajudes, per als anys 2019-2021, per a inversions productives en aqüicultura 2020-01-27T09:00:25Z Indemnització per a sacrifici d'animals 2020-01-21T12:43:37Z 2020-01-21T12:43:37Z Establir el procediment d'abonament i els barems d'indemnització per sacrifici d'animals en virtut de l'aplicació de determinades mesures de prevenció, control i eradicació de malelties dels animals. 2020-01-21T12:43:37Z Ajudes, corresponents a l'any 2020, per a la investigació aplicada en matèria d'agricultura, ramaderia i pesca en l'àmbit de les Illes Balears 2020-01-21T10:41:45Z 2020-01-21T10:41:45Z Ajudes per al finançament de projectes d'investigació aplicada en matèria d'agricultura, ramaderia i pesca en l'àmbit de les Illes Balears 2020-01-21T10:41:45Z Ajudes per a les agrupacions de defensa vegetal per a l'assessorament agrari amb finalitats de defensa vegetal per a l'any 2020 2020-01-21T10:27:48Z 2020-01-21T10:27:48Z Convocatòria d'ajudes destinades a les agrupacions de defensa vegetal amb la finalitat d'assessorar en defensa vegetal i col·laborar amb l'Administració en la lluita col·lectiva contra els agents nocius dels vegetals 2020-01-21T10:27:48Z Ajudes per a les agrupacions de defensa sanitària ramaderes per al desenvolupament dels programes sanitaris corresponents a l'any 2020 2020-01-21T10:16:02Z 2020-01-21T10:16:02Z Ajudes per a les Agrupacions de Defensa Sanitària ramaderes (ADS) de les Illes Balears, per a l'any 2020 2020-01-21T10:16:02Z Autorització per a la primera venda dels productes de la pesca i del marisqueig 2020-01-17T11:08:41Z 2020-01-17T11:08:41Z L'objecte del Decret 13/2007 és regular en el territori de les Illes Balears: - la primera venda dels productes de la pesca, en aplicació de la normativa bàsica estatal sobre la primera venda dels productes de la pesca; - la primera venda dels productes del marisqueig i de l'aqüicultura. 2020-01-17T11:08:41Z Autorització per al busseig recreatiu individual a les reserves marines 2020-01-15T07:17:20Z 2020-01-15T07:17:20Z És el document administratiu nominal, individual i intransferible, obligatori que autoritza a les persones interessades a la pràctica del busseig esportiu en aigües de les reserves marines.<br><br> A les Illes Balears hi ha establertes 11 reserves marines: Nord de Menorca i , els Freus d'Eivissa i Formentera, la Punta de sa Creu de Formentera, la costa nord-est d'Eivissa-Tagomago, badia de Palma, Freu de sa Dragonera, illa del Toro, illes Malgrats, Migjorn i Llevant de Mallorca.<br><br> <b>Forma d'obtenir l'autorització (on line):</b> Permet obtenir l'autorització en forma de document de paper imprimible. L'autenticitat del document es comprovarà seguint l'enllaç que figura al costat de la marca digital del document.<br><br> Per aconseguir l'autorització cal realitzar el pagament d'una taxa que sols es pot fer <i>on line</i>, a través de la caixa de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB).<br><br> L'import de les taxes varia segons la durada i la reserva marina.<br><br> <u>1. Autoritzacions diàries: 5,20 €</u> RM dels Freus d'Eivissa i Formentera RM del Migjorn de Mallorca RM del Nord de Menorca RM de la Badia de Palma RM del Llevant de Mallorca <span style="color:red;">(sols vàlida a la zona autonòmica)</span> RM de les Illes Malgrats RM de l'Illa del Toro RM del Freu de sa Dragonera RM de la Punta de sa Creu RM de la costa nord-est d'Eivissa-Tagomago RM de l'Illa de l'Aire<br><br> Per sol·licitar l'autorització, premeu <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0033AUBU&version=3">aquí</a>.<br><br> 2. Autoritzacions setmanals: 15,59 €</u> RM de les Illes Malgrats RM de l'Illa del Toro<br><br> Per sol·licitar l'autorització, premeu <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0033AUBU&version=3">aquí</a>.<br><br> <u>3. Autoritzacions quinzenals: 10,39 € </u> RM dels Freus d'Eivissa i Formentera RM del Migjorn de Mallorca RM del Nord de Menorca RM de la Badia de Palma RM del Llevant de Mallorca <span style="color:red;">(sols vàlida a la zona autonòmica)</span> RM del Freu de sa Dragonera RM de la Punta de sa Creu RM de la costa nord-est d'Eivissa-Tagomago RM de l'Illa de l'Aire<br><br> Per sol·licitar l'autorització, premeu <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0033AUBU&version=3">aquí</a>.<br><br> <u>4. Autoritzacions anuals: 51,98 € </u> RM dels Freus d'Eivissa i Formentera RM del Migjorn de Mallorca RM del Nord de Menorca RM de la Badia de Palma RM del Llevant de Mallorca <span style="color:red;">(sols vàlida a la zona autonòmica)</span> RM del Freu de sa Dragonera RM de la Punta de sa Creu RM de la costa nord-est d'Eivissa-Tagomago RM de l'Illa de l'Aire 2020-01-15T07:17:20Z Llicència de pesca marítima recreativa per a l'embarcació 2020-01-14T10:05:21Z 2020-01-14T10:05:21Z És el document administratiu que empara l'exercici de la pesca marítima des d'embarcacions de bandera espanyola de les llistes 6ª i 7ª o de bandera dels països de la Unió Europea dins les aigües interiors i exteriors de les Illes Balears. La durada és de 3 anys.<br><br> Formes d'obtenir la llicència:<br><br> <u>Mallorca</u> En persona: A les oficines de la Direcció General de Pesca i Medi Marí, i a les delegacions del FOGAIBA a Campos, Felanitx, Manacor, Inca, Sa Pobla i Sóller. Documentació necessària per obtenir la llicència: - Sol·licitud degudament emplenada (veure apartat de documents). - Fotocòpia del rol/llicència de navegació actualitzat, en què han de constar les dades de l'embarcació i de l'armador o propietari (en cas de primera expedició). - Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de l'armador o, en el cas de persones estrangeres, del passaport o del document governatiu del país, reconegut per l'Administració espanyola (en cas de primera expedició). - Resguard acreditatiu de l'ingrés de la taxa. L'import de la taxa per a embarcacions fins a 6 m. d'eslora és de 46,84 €, per a embarcacions superiors és de 77,18 €.<br><br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;<i>Sistemes de pagament de la taxa</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;a) De forma presencial, presentant el Model 046 a qualsevol caixa o banc autoritzat com: Banca March, Banc Popular, BBVA, Sa Nostra, La Caixa, Cajamar, Colonya Caixa Pollença i altres. &nbsp;&nbsp;&nbsp;b) <i>On line</i> al portal de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) clicant sobre l'enllaç adient segons l'eslora de l'embarcació: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;* <a href="https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=4345&idConselleria=5250&lang=ca">Pagament de la taxa per a embarcacions de fins a 6 m. d'eslora</a>. (<span style="color:red;">Sols per Mallorca</span>) &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;* <a href="http://www.atib.es/ta/modelos/modelo.aspx?m=046&idconcepto=4346&idConselleria=5250&lang=ca">Pagament de la taxa per a embarcacions de més de 6 m. d'eslora</a>. (<span style="color:red;">Sols per Mallorca</span>) &nbsp;&nbsp;&nbsp;- <i>Sol·licitud de duplicats</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;En cas de pèrdua o deteriorament de la targeta es poden fer duplicats. La taxa és de 10,69 €. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Aquest procediment es realitza sols en persona a qualsevol de les oficines ja indicades. No obstant el pagament de la taxa es pot fer de 2 maneres: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;a) De forma presencial, presentant el Model 046 a qualsevol caixa o banc autoritzat com: Banca March, Banc de Crèdit Balear, Banco Bilbao-Vizcaya, Sa Nostra, La Caixa, Caixa Rural i Colonya Caixa Pollença. &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;b) <i>On line</i> al portal de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) clicant sobre el següent enllaç: <a href="http://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=4347&idConselleria=5250&lang=ca">Pagament de la taxa de duplicats de llicències de pesca marítima recreativa</a>. (<span style="color:red;">Sols per Mallorca</span>)<br><br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;<u>A Menorca, Eivissa i Formentera</u> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Els requisits i la documentació necessària són els mateixos. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Consultau les pàgines web dels consells insulars per la tramitació i el pagament de la taxa: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="https://seuelectronica.cime.es/GesServeis/Gestion.aspx?IDGESTION=900100378">Consell Insular de Menorca</a></i><br><br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://www.conselldeivissa.es/portal/p_20_contenedor1.jsp?seccion=s_fpro_d4_v1.jsp&contenido=7429&tipo=3&nivel=1400&layout=p_20_contenedor1.jsp&codResi=1&language=ca&codMenu=498&codMenuPN=424&codMenuSN=428">Consell Insular d'Eivissa</a><br><br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://www.consellinsulardeformentera.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=546%3Allicencia-de-pesca-amb-embarcacio&catid=211%3Ajoventut-cultura-esports-i-lleure&lang=ca">Consell Insular de Formentera</a> 2020-01-14T10:05:21Z Registre Vitícola de les Illes Balears 2020-01-14T08:22:35Z 2020-01-14T08:22:35Z L'objecte d'aquest procediment és el de sol·licitar o comunicar qualsevol cosa, no inclosa en els procediments específics, al Registre Vitícola de les Illes Balears. 2020-01-14T08:22:35Z Autorització per al busseig recreatiu col·lectiu a les reserves marines 2020-01-13T19:36:14Z 2020-01-13T19:36:14Z És el document administratiu nominal, individual, intransferible i obligatori que autoritza als clubs i centres de busseig autoritzats a la pràctica del busseig recreatiu en aigües de les reserves marines. A les Illes Balears hi ha establertes 11 reserves marines: Nord de Menorca, els Freus d'Eivissa i Formentera, sa Punta de sa Creu de Formentera, Badia de Palma, illa del Toro, illes Malgrats, Migjorn de Mallorca, Llevant de Mallorca, Freu de sa Dragonera, la de la costa nord-est d'Eivissa-Tagomago i la de l'Illa de l'Aire de Menorca. Les reserves marines de l'illa del Toro i de les illes Malgrats disposen de camps de boies com a únics punts on es poden amarrar les embarcacions dels clubs o centres de busseig. <u>Forma d'obtenir l'autorització:</u> La tramitació de les autoritzacions és telemàtica, no obstant, per accedir al tràmit cal que prèviament els clubs i centres de busseig disposin d'un codi d'usuari i d'una contrasenya. Per obtindre per primera vegada aquestes claus, cal enviar una sol·licitud amb la resta de documents requerits (veure el full de sol·licitud), o bé a l'adreça de correu electrònic, <a href="mailto:reservesmarines@dgpesca.caib.es?subject=Obtenció usuari-contrasenya accès tràmit">reservesmarines@dgpesca.caib.es</a>, o bé al núm. de fax 971 17 68 04. Un cop obtinguts el codi d'usuari i la contrasenya, es podran realitzar els tràmits per aconseguir les autoritzacions. Durant el procés s'haurà d'abonartelemàticament una taxa a través de la caixa de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB). Un cop finalitzat els tràmits s'obtenen les autoritzacions en forma de document imprimible, les persones responsables els hauran de dur en el moment de la immersió. Les taxes de les autoritzacions segons la durada i la reserva marina són les següents: Reserves marines de l'illa del Toro i les illes Malgrats: 10,39 € per a la reserva d'1 torn de boia, o bé, 935,55 €/any. Reserva Marina del Nord de Menorca: 20,79 €/dia, o bé 467,78 €/any. Reserva Marina dels Freus d'Eivissa i Formentera: 20,79 €/dia, o bé 467,78 €/any. Reserva Marina de la Badia de Palma: 20,79 €/dia, o bé 467,78 €/any. Reserva Marina del Migjorn de Mallorca: 20,79 €/dia, o bé 467,78 €/any. Reserva Marina del Llevant de Mallorca (zona autonòmica): 20,79 €/dia, o bé 467,78 €/any. Reserva Marina del Freu de sa Dragonera: 20,79 €/dia, o bé 467,78 €/any. Reserva Marina de la Punta de sa Creu: 20,79 €/dia, o bé 467,78 €/any. Reserva Marina de la costa nord-est d'evissa-Tagomago: 20,79 €/dia, o bé 467,78 €/any. Reserva Marina de l'Illa de l'Aire: 20,79 €/dia, o bé 467,78 €/any. <u>Tramitació de les autoritzacions a les reserves marines de l'illa del Toro i les illes Malgrats</u> Les zones de busseig col·lectiu d'aquestes reserves són fixes. Les persones interessades podran reservar de cada torn dues boies a partir de les 17 h del dia anterior. Si queden boies lliures del dia anterior, aquestes es podran reservar el mateix dia. Segons els interessos dels centres o clubs, poden optar per fer un únic pagament anual de 935,55 €, o bé abonar els 10,39 € que costa la reserva d'un torn de boia. Els pagaments telemàtic s'han d'efectuar amb targeta bancària. En cas de triar l'opció de reservar un torn de boia premeu <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0044REBO&version=1">aquí</a> En cas de triar l'opció de pagament anual, primer s'haurà de pagar la taxa i després tramitar les autoritzacions de cada torn de boia de forma individual. Pagament anual premeu <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0045ABCA&version=2">aquí</a> Reserva de boies premeu <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0044REBO&version=1">aquí</a> <u>Tramitació d'autorització a la resta de reserves marines</u> Segons els interessos dels centres o clubs de busseig, es pot optar per fer un únic pagament anual de 467,78 €, o bé abonar els 20,79 € que costa concertar les immersions diàries. Els pagaments telemàtic s'han d'efectuar amb targeta bancària. Per fer la reserva diària premeu <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0042ABCO&version=2">aquí</a> En cas de triar l'opció de pagament anual, primer haureu de pagar la taxa i després haureu d'obtenir les autoritzacions diàries de forma individual realitzant el tràmit oportú. Pagament anual premeu <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0045ABCA&version=2">aquí</a>. Autorització d'immersió diària, premeu <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0042ABCO&version=2">aquí</a>. Plànols de les reserves marines dividits en quadrícules: Reserves marines de l'illa del Toro i les illes Malgrats: <a href="http://mediambient.caib.es/www/srecursosmarins/reservesmarines/Planol_RM_illes_Malgrats_i_el_Toro.pdf">Plànol de les reserves</a>. Reserva marina del Nord de Menorca: <a href="http://mediambient.caib.es/www/srecursosmarins/reservesmarines/Planol_RM_Nord_de_Menorca.pdf">Plànol de la reserva</a>. Reserva marina dels Freus d'Eivissa i Formentera: <a href="http://mediambient.caib.es/www/srecursosmarins/reservesmarines/Planol_RM_Freus.pdf">Plànol de la reserva</a>. Reserva marina de la Badia de Palma: <a href="http://mediambient.caib.es/www/srecursosmarins/reservesmarines/Planol_RM_Badia_de_Palma.pdf">Plànol de la reserva</a>. Reserva marina del Migjorn de Mallorca: <a href="http://mediambient.caib.es/www/srecursosmarins/reservesmarines/Planol_RM_Migjorn_de_Mallorca.pdf">Plànol de la reserva</a>. Reserva marina del Llevant de Mallorca: <a href="http://mediambient.caib.es/www/srecursosmarins/reservesmarines/Planol_RM_Llevant.pdf">Plànol de la reserva</a>. Reserva marina de Sa Dragonera: <a href="http://mediambient.caib.es/www/srecursosmarins/reservesmarines/Planol_RM_Dragonera.pdf">Plànol de la reserva</a>. Reserva marina de la Punta de sa Creu: <a href="http://mediambient.caib.es/www/srecursosmarins/reservesmarines/RESERVA_MARINA_PUNTA_CREU_QUADRICULAT.PDF">Plànol de la reserva</a>. Reserva marina de la costa nord-est d'Eivissa-Tagomago: <a href="http://mediambient.caib.es/www/srecursosmarins/reservesmarines/RESERVA_TAGOMAGO.PDF">Plànol de la reserva</a> (opció descàrrega document adjunt). 2020-01-13T19:36:14Z Ajudes per al foment de les races autòctones de les Illes Balears, corresponents a l'any 2020 2020-01-10T08:32:25Z 2020-01-10T08:32:25Z Ajudes per a les organitzacions o les associacions de ramaders reconegudes oficialment per la comunitat autònoma de les Illes Balears per al foment de les races autòctones de les Illes Balears previstes a l'annex I del Reial decret 2129/2008, de 26 de desembre, pel qual s'estableix el Programa nacional de conservació, millora i foment de les races ramaderes. 2020-01-10T08:32:25Z Registre de moviments de subproductes animals i els productes derivats no destinats al consum humà (SANDACH) 2020-01-10T08:11:01Z 2020-01-10T08:11:01Z Identificació i registre informàtic de tots els moviments de subproductes animals i productes derivats no destinats a consum humà 2020-01-10T08:11:01Z Preinscripció telemàtica al curs d' Actualització de Formació Bàsica en Seguretat Marítima (STCW) a Mallorca 2020-01-09T12:16:07Z 2020-01-09T12:16:07Z Preinscriure-s telemàticament al curs d' Actualització de Formació Bàsica en Seguretat Marítima (STCW) a Mallorca que es durà a terme del 17 al 19 de febrer de 2020 en horari de 0800h a 1430h. Objectius: Proporcionar a l'alumne el curs de manteniment i actualització de la competencia complert corresponent al certificat de Formació Bàsica en Seguretat a revalidar conforme al que estableix per l'annex I de la Resolució de 21 de setembre de 2016, de la DGMM, per la que es determina el contingut i procediment d'homologació dels cursos de revalidació conforme al Conveni internacional sobre les normes de formació, titulació i guardia per la gent de mar de 1978 (STCW) 2020-01-09T12:16:07Z Registre d'Agrupacions de Defensa Sanitària Ramadera de les Illes Balears 2020-01-08T08:37:14Z 2020-01-08T08:37:14Z Establir el procediment per reconèixer les Agrupacions de Defensa Sanitària Ramadera de les Illes Balears, inscriure-les al Registre creat a tal efecte i modificar les seves dades 2020-01-08T08:37:14Z Ajudes de minimis per al foment del sector del trot corresponent a l'any 2019 2020-01-07T08:57:59Z 2020-01-07T08:57:59Z Convocatòria d'ajudes per a l'any 2019 destinades al sector del trot 2020-01-07T08:57:59Z Ajudes de minimis per al manteniment del paisatge agrari de les Illes Balears, de l'any 2019 2020-01-07T08:39:17Z 2020-01-07T08:39:17Z Ajudes de minimis per al manteniment del paisatge agrari de les Illes Balears. 2020-01-07T08:39:17Z Ajudes de minimis, per al foment de la recria del bestiar boví lleter, inscrita en els llibres genealògics, a les explotacions de les Illes Balears, per a l'any 2019 2020-01-07T08:19:09Z 2020-01-07T08:19:09Z Ajudes destinades a les explotacions de les Illes Balears que fomentin la recria del bestiar boví lleter boví lleter inscrit en els llibres genealògics 2020-01-07T08:19:09Z Llicència de pesca marítima submarina 2020-01-02T08:03:05Z 2020-01-02T08:03:05Z És el document administratiu nominal, individual i intransferible, obligatori per a la pràctica de la pesca recreativa submarina. Cal recordar que hi ha zones de la costa on la pràctica de la pesca submarina està prohibida. La llicència té un cost de 28,69 € i una validesa d'1 any. L'edat mínima per obtenir la llicència són 16 anys, els menors de 18 han de disposar del consentiment del pare, mare o tutor legal. Les persones jubilades no han de pagar la taxa però necessiten obtenir la llicència. IMPORTANT!! Per pescar amb fusell, segons el Reglament d'armes, cal disposar de la llicència federativa en vigor. <b><i>Forma d'obtenir la llicència:</i></b> &nbsp;&nbsp;&nbsp;<u>A Mallorca</u> &nbsp;&nbsp;&nbsp;- <i>En persona</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;A les oficines de la Direcció General de Pesca i Medi Marí, i a les delegacions del FOGAIBA a Campos, Felanitx, Manacor, Inca, Sa Pobla i Sóller. &nbsp;&nbsp;&nbsp;<i>Documentació necessària per obtenir la llicència</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;Sol·licitud degudament emplenada (apartat de documents). &nbsp;&nbsp;&nbsp;Fotocòpia del DNI o, en el cas d'estrangers, del NIE, del passaport o document governatiu del país reconegut per l'Administració espanyola per a la primera expedició. En cas de renovació no és necessari. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Fotocòpia de la llicència federativa en vigor (per pescar amb fusell), o bé, fotocòpia del certificat mèdic i assegurança adients per a la pràctica de la pesca submarina, ambdós en vigor. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Consentiment per escrit del pare, mare o tutor legal en el cas dels menors de 18 anys. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Document acreditatiu de la condició de jubilat (si escau). &nbsp;&nbsp;&nbsp;Resguard acreditatiu del pagament de la taxa (28,69 €). &nbsp;&nbsp;&nbsp;<i>Sistemes de pagament de la taxa</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;a) De forma presencial, presentant el Model 046 a qualsevol caixa o banc autoritzat com: Banca March, Banc Popular, BBVA, Sa Nostra, La Caixa, Cajamar, Colonya Caixa Pollença i altres. &nbsp;&nbsp;&nbsp;b) <i>On line</i> a la caixa de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) clicant sobre el següent enllaç: <a href="http://www.atib.es/ta/modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=4344&idConselleria=5250&lang=ca">Pagament de la taxa de la llicència de pesca marítima submarina</a>. &nbsp;&nbsp;&nbsp;- <i>Sol·licitud de duplicats</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;En cas de pèrdua o deteriorament de la targeta, es poden fer duplicats. La taxa és de 10,69 €. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Aquest procediment es realitza sols en persona a qualsevol de les oficines ja indicades. No obstant el pagament de la taxa es pot fer de 2 maneres: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;a) De forma presencial, presentant el Model 046 a qualsevol caixa o banc autoritzat com: Banca March, Banc de Crèdit Balear, Banco Bilbao-Vizcaya, Sa Nostra, La Caixa, Caixa Rural i Colonya Caixa Pollença. &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;b) <i>On line</i> a la caixa de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) clicant sobre el següent enllaç: <a href="http://www.atib.es/ta/modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=4347&idConselleria=5250&lang=ca">Pagament de la taxa de duplicats de llicències</a>. &nbsp;&nbsp;&nbsp;<u>A Menorca, Eivissa i Formentera</u> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Els requisits i la documentació necessària són els mateixos. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Consultau les pàgines web dels consells insulars per la tramitació i el pagament de la taxa: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="https://seuelectronica.cime.es/GesServeis/Gestion.aspx?IDGESTION=900100098">Consell Insular de Menorca</a> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://www.conselldeivissa.es/portal/p_20_contenedor1.jsp?seccion=s_fpro_d4_v1.jsp&contenido=4209&tipo=3&nivel=1400&layout=p_20_contenedor1.jsp&codResi=1&language=ca&codMenu=498">Consell Insular d'Eivissa</a> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://www.consellinsulardeformentera.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=545%3Allicencia-de-pesca-submarina-en-general&catid=211%3Ajoventut-cultura-esports-i-lleure&lang=ca">Consell Insular de Formentera</a> 2020-01-02T08:03:05Z Llicència de pesca marítima recreativa individual 2020-01-02T08:01:46Z 2020-01-02T08:01:46Z És el document administratiu nominal, individual i intransferible, obligatori, a partir dels 14 anys, per a la pràctica de la pesca recreativa des de terra (aigües interiors i exteriors), o des d'artefactes flotants com piragües, caiacs, patins de pedals i similars (sols en aigües interiors). Les llicències tenen validesa per a 3 anys. Les persones jubilades o majors de 65 anys no han de pagar la taxa però han de fer el tràmit en persona. <b><i>Formes d'obtenir la llicència:</i></b> &nbsp;&nbsp;&nbsp;- <i>On line</i>. És preferible utilitzar ordinadors enlloc de dispositius mòbils: &nbsp;&nbsp;&nbsp;Permet obtenir la llicència o bé en forma de targeta plàstica o bé en paper: &nbsp;&nbsp;&nbsp;a) <u>Targeta plàstica</u>: La targeta us arribarà per correu postal a l'adreça indicada. Mentre us arriba, el resguard serveix com a llicència de pesca recreativa provisional. La taxa a pagar és de 26,00 €. <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0002PESR&version=3">Iniciar la tramitació <i>on line</i> per obtenir una llicència en targeta plàstica</a>. &nbsp;&nbsp;&nbsp;b) <u>Paper</u>: Es tracta d'un document PDF vàlid com a llicència <span style="color:red;">que la persona interessada ha d'imprimir</span>. L'autenticitat del document es pot comprovar seguint l'enllaç que figura al costat de la marca digital del document. L'import de la taxa és de 16,00 €. &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;És convenient guardar el document a l'ordinador per fer-ne còpies noves en cas de pèrdua o deteriorament. &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0035PESI&version=1" target="_blank">Iniciar la tramitació <i>on line</i> per obtenir una llicència immediata imprimible en paper</a>. &nbsp;&nbsp;&nbsp;- <i>En persona</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;<u>A Mallorca</u>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;A les oficines de la Direcció General de Pesca i Medi Marí, a les delegacions del FOGAIBA a Campos, Felanitx, Manacor, Inca, Sa Pobla i Sóller. &nbsp;&nbsp;&nbsp;<i>Documentació necessària per obtenir la llicència</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;Sol·licitud degudament emplenada (Veure a l'apartat de documents). &nbsp;&nbsp;&nbsp;Fotocòpia del DNI o, en el cas d'estrangers, del NIE, del passaport o document governatiu del país reconegut per l'Administració espanyola per a la primera expedició. En cas de renovació no és necessari. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Document acreditatiu de la condició de jubilat (si escau). &nbsp;&nbsp;&nbsp;Resguard acreditatiu del pagament de la taxa (26,00€). &nbsp;&nbsp;&nbsp;<i>Sistemes de pagament de la taxa</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;a) De forma presencial, presentant el Model 046 a qualsevol caixa o banc autoritzat com: Banca March, Banc Popular, BBVA, Sa Nostra, La Caixa, Cajamar, Colonya Caixa Pollença i altres. &nbsp;&nbsp;&nbsp;b) <i>On line</i> a la caixa de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) clicant sobre el següent enllaç: <a href="http://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=4343&idConselleria=5250&lang=ca">Pagament de la taxa de la llicència de pesca marítima recreativa</a>. &nbsp;&nbsp;&nbsp;- <i>Sol·licitud de duplicats</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;En cas de pèrdua o deteriorament de la targeta, o bé, si es vol passar la llicència de paper a plàstica, es poden fer duplicats. La taxa és de 10,69 €. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Aquest procediment es realitza sols en persona a qualsevol de les oficines ja indicades. No obstant el pagament de la taxa es pot fer de 2 maneres: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;a) De forma presencial, presentant el Model 046 a qualsevol caixa o banc autoritzat com: Banca March, Banc de Crèdit Balear, Banco Bilbao-Vizcaya, Sa Nostra, La Caixa, Caixa Rural i Colonya Caixa Pollença. &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;b) <i>On line</i> a la caixa de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) clicant sobre el següent enllaç: <a href="http://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=4347&idConselleria=5250&lang=ca">Pagament de la taxa de duplicats de llicències de pesca marítima recreativa</a>. &nbsp;&nbsp;&nbsp;<u>A Menorca, Eivissa i Formentera</u>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;Els requisits i la documentació necessària són els mateixos. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Consultau les pàgines web dels consells insulars per la tramitació i el pagament de la taxa: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://www.cime.es/GesServeis/Gestion.aspx?IDGESTION=900100097">Consell Insular de Menorca</a> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://www.conselldeivissa.es/portal/p_20_contenedor1.jsp?seccion=s_fpro_d4_v1.jsp&contenido=55&tipo=3&nivel=1400&layout=p_20_contenedor1.jsp&codResi=1&language=ca&codMenu=498&codMenuPN=424&codMenuSN=428">Consell Insular d'Eivissa</a> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://www.consellinsulardeformentera.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=368%3Allicencia-de-pesca-recreativa-individual&catid=211%3Ajoventut-cultura-esports-i-lleure&lang=ca">Consell Insular de Formentera</a> 2020-01-02T08:01:46Z Autorització per a l'ús d'ormeigs tradicionals de la pesca marítima recreativa 2020-01-02T07:57:35Z 2020-01-02T07:57:35Z És el document administratiu nominal, zonal i obligatori que permet la utilització del rall, el morenell, la llenceta i la moixonera per a la pesca recreativa en aigües interiors de les Illes Balears. Per obtenir aquesta autorització, prèviament cal disposar d'una llicència de pesca recreativa individual. Els ormeigs emprats s'han de correspondre amb la descripció que es dóna a <a href="http://boib.caib.es/pdf/1999081/mp9237.pdf">l'ordre del conseller d'Agricultura, Comerç i Indústria de dia 15 de juny de 1999, per la qual es desenvolupa el Decret 69/1999 del 4 de juny, de pesca esportiva i recreativa, per a l'ús d'alguns aparells tradicionals per a la pesca recreativa a les aigües interiors</a>. L'autorització té una durada de 2 anys. <b><i>Formes d'obtenir l'autorització:</i></b> <u>A Mallorca</u>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;- <i>En persona</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;A les oficines de la Direcció General de Pesca i Medi Marí, a les delegacions del FOGAIBA a Campos, Felanitx, Manacor, Inca, Sa Pobla i Sóller. &nbsp;&nbsp;&nbsp;<i>Documentació necessària per obtenir l'autorització</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;Sol·licitud degudament emplenada (veure a l'apartat de documents). &nbsp;&nbsp;&nbsp;Fotocòpia del DNI o passaport i original. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Fotocòpia de la llicència de pesca marítima recreativa individual. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Resguard acreditatiu del pagament de la taxa (26,75 €). &nbsp;&nbsp;&nbsp;<i>Sistemes de pagament de la taxa</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;a) De forma presencial, presentant el Model 046 a qualsevol entitat bancària col·laboradora. &nbsp;&nbsp;&nbsp;- <i>On line</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;Clicant sobre el següent enllaç: <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/inicio?language=ca&modelo=AP0004USAP&version=1">Autorització per a l'ús d'ormeigs tradicionals</a>. Un cop finalitzat el tràmit es pot imprimir un resguard que serveix com a autorització provisional, fins que es rep l'autorització definitiva per correu postal. <u>A Menorca, Eivissa i Formentera</u>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;Els requisits i la documentació necessària són els mateixos. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Consultau les pàgines web dels consells insulars per la tramitació i el pagament de la taxa: &nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://www.cime.es/GesServeis/Gestion.aspx?IDGESTION=900100100">Consell Insular de Menorca</a> &nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://www.conselldeivissa.es/portal/p_20_contenedor1.jsp?seccion=s_fdes_d4_v2.jsp&codbusqueda=457&language=ca&codResi=1&codMenuPN=423&codMenuSN=523&codMenuTN=692&codMenu=669">Consell Insular d'Eivissa</a> &nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href="http://conselldeformentera.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=479&Itemid=306&lang=ca">Consell Insular de Formentera</a> 2020-01-02T07:57:35Z Autoritzacions de campionats de pesca marítima esportiva 2020-01-02T07:56:28Z 2020-01-02T07:56:28Z És el document administratiu obligatori que permet la celebració de campionats de pesca marítima esportiva a les Illes Balears. Els concursos de pesca que es duguin a terme en aigües exteriors d'espècies de protecció diferenciada con la tonyina, el peix espasa i altres, requeriran de l'autorització de la Direcció General de Recursos Pesquers i Aqüicultura del Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient. L'aprofitament d'un recurs comú com és la pesca requereix una actitud responsable per part de tots respectant talles, quotes, vedes i zones de reserva. El peix capturat per pescadors recreatius no pot ser venut. A les reserves marines de la Badia de Palma, illa del Toro, Illes Malgrats, Llevant de Mallorca, Nord de Menorca, Freus d'Eivissa i Formentera i Freu de Dragonera no es poden celebrar competicions de pesca. <b><i>Forma d'obtenir l'autorització:</i></b> &nbsp;&nbsp;&nbsp;- <i>En persona</i>: &nbsp;&nbsp;&nbsp;A les oficines de la Direcció General de Medi Rural i Marí, a les delegacions del FOGAIBA a Campos, Felanitx, Manacor, Inca, Sa Pobla i Sóller, i als Consells Insulars de Menorca, d'Eivissa i de Formentera. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Documentació necessària per obtenir la llicència: &nbsp;&nbsp;&nbsp;Sol·licitud degudament emplenada (Veure a l'apartat de documents). &nbsp;&nbsp;&nbsp;Fotocòpia del DNI i original o passaport del responsable o organitzador del campionat. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Resguard del pagament de la taxa corresponent. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Import de la taxa segons la modalitat de pesca del campionat: &nbsp;&nbsp;&nbsp;Pesca submarina: 138,36 € &nbsp;&nbsp;&nbsp;Pesca esportiva: 92,25 € &nbsp;&nbsp;&nbsp;Sistema de pagament de la taxa: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;- On line a la caixa de l'Agència Tributària de les Illes Balears (ATIB) clicant sobre el següent <a href="https://www.atib.es/ta/modelos/Tasas046.aspx?idConselleria=3674&idConselleria=5250&lang=ca">enllaç</a>. &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;- De forma presencial, presentant el Model 046 a qualsevol caixa o banc autoritzat com: Banca March, Banc Popular, BBVA, Sa Nostra, La Caixa, Cajamar, Colonya Caixa Pollença i altres. 2020-01-02T07:56:28Z Sol·licitud de l'autorització per practicar la pesca marítima submarina a l'àmbit marí del Parc Natural de s'Albufera des Grau 2020-01-02T07:54:06Z 2020-01-02T07:54:06Z És el document administratiu nominal, individual i intransferible, obligatori que permet la pràctica de la pesca recreativa submarina a l'àmbit marí del PN de s'Albufera des Grau. L'autorització està gravada amb una taxa de 53,47 € i tendrà validesa fins el 31 de desembre de l'any d'emissió. Per obtenir l'autorització cal disposar d'una llicència de pesca recreativa submarina en vigor. En el cas que aquesta llicència s'hagi emès a una altra comunitat autònoma, durant el tràmit es sol·licitarà que s'adjunti un document que ho acrediti, aquest pot ser una fotografia de la mateixa llicència, o bé una còpia escanejada. L'obtenció de la llicència <b>NO</b> és immediata i requereix d'un informe preceptiu de la Direcció General d'Espais Naturals i Biodiversitat. <i>Forma d'obtenir la sol·licitud de llicència:</i> &nbsp;&nbsp;&nbsp;<b><i>- On line:</i></b> &nbsp;&nbsp;&nbsp;Una vegada realitzada la sol·licitud, la Direcció General de Pesca i Medi Marí, vist l'informe favorable de la Direcció General d'Espais Naturals i Biodiversitat, emetrà la corresponent autorització, la qual s'enviarà per correu postal a l'adreça de notificació assenyalada. &nbsp;&nbsp;&nbsp;Inici de la tramitació telemàtica, clicant en el següent enllaç: <a href="https://www.caib.es/sistrafront/sistrafront/protected/init.do?language=ca&modelo=AP0041PSAG&version=1">Autorització per a la pesca marítima submarina al Parc natural de s'Albufera des Grau</a>. 2020-01-02T07:54:06Z Autoritzacions de pesca submarina a les reserves marines de la Badia de Palma i del Migjorn de Mallorca 2020-01-02T07:53:27Z 2020-01-02T07:53:27Z Són els documents administratius nominals, individuals i intransferibles, obligatoris que permeten la pràctica de la pesca recreativa submarina a les reserves marines indicades. La taxa per a obtenir les autoritzacions és de 53,47 € per a cadascuna de les reserves. L'autorització a la Reserva Marina del Migjorn de Mallorca té una durada d'un any a partir de la data d'emissió (Ordre de la consellera de 15 d'agost de 2006, BOIB núm. 115). La durada de l'autorització de la Reserva Marina de la badia de Palma està per definir, mentre no es resolgui tendrà una durada d'un any a partir de la data d'emissió. La forma d'obtenir l'autorització és telemàtica. - Permet obtenir les autoritzacions en forma de document de paper imprimible. - L'autenticitat dels documents es pot comprovar seguint l'enllaç que figura al costat de la marca digital. - És convenient guardar el document a l'ordinador per als casos de necessitat com pèrdua o deteriorament poder fer còpies noves. 2020-01-02T07:53:27Z Registre d'establiments i medis de transport SANDACH 2019-12-30T11:43:14Z 2019-12-30T11:43:14Z Gestionar el Registre, i autorització quan procedeixi, dels establiments i medis de transport que intervenen en el sector dels subproductes d'origen animal no destinats al consum humà 2019-12-30T11:43:14Z Ajudes per a la contractació d'assegurances agràries combinades per a l'any 2020 2019-12-19T11:41:12Z 2019-12-19T11:41:12Z Promoure la contractació de les assegurances agràries. 2019-12-19T11:41:12Z Sol·licitud d'autorització de centres per realitzar cursos de formació nauticopesquera 2019-12-18T09:00:14Z 2019-12-18T09:00:14Z Realitzar la sol·licitud d'autorització per part de centres o empreses interessades en realitzar cursos de formació nàuticopesquera de forma telemàtica. Els centres o entitats educatives podran realitzar la solicitut per a l'autorització del centre per a la impartició del cursos propossats per la DGPMM 2019-12-18T09:00:14Z Prevenció d'incendis forestals (PIFO) 2019 2019-12-17T14:35:09Z 2019-12-17T14:35:09Z Subvencions per inversions en la prevenció dels danys causats als boscos per incendis forestals, desastres naturals i catàstrofes per a l'any 2019 2019-12-17T14:35:09Z Autorització per realitzar treballs de busseig professional a la comunitat autònoma de les Illes Balears 2019-12-16T12:22:22Z 2019-12-16T12:22:22Z Les persones físiques o jurídiques que pretenguin realitzar treballs de busseig professional a la comunitat autònoma de les Illes Balears i, sens perjudici de les autoritzacions que exigeixin altres organismes competents en la matèria, han d'obtenir prèviament l'autorització corresponent, que ha d'atorgar la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació. Aquesta autorització té validesa fins al 31 de desembre de l'any en curs. Amb aquesta finalitat, les persones interessades han de presentar al Registre Electrònic General de l'Administració, la sol·licitud que consta als documents relacionats d'aquesta pàgina, a la qual han d'adjuntar la documentació següent: 1. Documents acreditatius de la persona física o jurídica sol·licitant de l'autorització. - Per a les persones jurídiques: CIF de l'empresa, còpia de l'escriptura de constitució i, si escau, modificació, inscrita degudament en el Registre Mercantil i poder suficient a l'efecte i còpia del DNI, NIE, passaport o document que acrediti la personalitat i la nacionalitat del representant legal de l'empresa. - Per a les persones físiques: còpia del DNI, NIE, passaport o document que acrediti la personalitat i la nacionalitat. 2- Memòria descriptiva de l'activitat de treballs submarins a desenvolupar. 3. Certificat de l'AEAT o document d'alta en l'epígraf de l'Impost sobre Activitats Econòmiques corresponent a l'activitat a realitzar. 4. Còpia de la pòlissa de l'assegurança de responsabilitat civil subscrita per l'empresa sol·licitant per cobrir les contingències de l'activitat; en la qual ha de constar: número de pòlissa, nom i domicili persona assegurada, entitat asseguradora, activitat assegurada i objecte de l'assegurança. S'haurà d'aportar el justificant de pagament actualitzat d'aquesta pòlissa (en el cas de que no s'hagi produït canvis en relació a la companyia asseguradora ni en les condicions d'aquesta pòlissa con respecte a l'any anterior serà suficient aportar el justificant de pagament actualitzat) 5- Llibre de registre/control d'equips actualitzat 6- Certificat de disponibilitat i assistència mèdica en cas d'accident disbàric (mútua d'accidents de treball) 7- Titulacions de busseig professional vigents del personal de l'empresa adequades al treball que heu de realitzar, llibretes de busseig amb la revisió mèdica de l'especialista en medicina hiperbàrica actualitzada i amb la corresponent validació, si escau, de l'autoritat competent. S'haurà de presentar un ITA recent de l'empresa per justificar la relació laboral de l'empresa sol·licitant amb aquests treballadors. 8- El justificant d'abonament de les taxes corresponents (model 046) al que pot accedir <a href="https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=6610" target="_blank">aquí</a>. 2019-12-16T12:22:22Z Tramitació telemàtica de les titulacions professionals nauticopesqueres 2019-12-11T09:45:00Z 2019-12-11T09:45:00Z Aquest tràmit te com objecte la Tramitació telemàtica de les targetes professionals nauticopesqueres (expedició, renovació...) Les targetes d'identitat nauticopesqueres acreditatives de les titulacions professionals són personals i intransferibles, i la responsabilitat de l'ús i la custòdia correspon a la persona titular. En cas que les utilitzi una persona distinta de qui n'és titular, la targeta es recollirà i s'anul·larà, sens perjudici de la responsabilitat a què doni lloc aquest ús. Les targetes no tenen validesa a l'efecte d'acreditar la identitat de la persona que n'és titular i s'han d'acompanyar en tot moment del DNI. Les targetes són vàlides a tot el territori de l'Estat espanyol, d'acord amb el que estableixen els reials decrets 662/1997, de 12 de maig, pel qual s'estableixen els requisits mínims per exercir l'activitat professional, i 1003/1999, d'11 de juny, de traspassos de funcions i serveis de l'Administració de l'Estat a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en matèria d'ensenyaments professionals nauticopesquers. 2019-12-11T09:45:00Z Procediment per comunicar canvis i aportar documentació dels centres de busseig recreatiu de la comunitat autònoma de les Illes Balears. 2019-12-10T13:16:35Z 2019-12-10T13:16:35Z Anualment, els centres de busseig recreatiu han de comunicar a la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació qualsevol canvi de personal, administratiu o del material i de les instal·lacions que pugui diferir de la documentació inicial presentada en la sol·licitud d'autorització de centres. Amb aquesta finalitat, les persones interessades han de presentar al Registre Electrònic General de l'Administració, l'imprès de comunicació que consta als documents relacionats d'aquesta pàgina, a la qual han d'adjuntar la documentació que pertoqui, segons els canvis que s'hagin produït: 1. Escrit de la persona titular del centre de busseig amb la nova denominació específica del centre, adreça i/o domicili social de la persona jurídica titular d'aquest. 2. Escrit de la nova persona titular del centre i còpia de l'escriptura de constitució i/o modificació, de la persona jurídica i el seu NIF o, només NIF si és persona física. 3. Poder suficient o escriptura de constitució i/o modificació de l'entitat on consti que és persona administradora i el seu NIF. 4. Document d'alta o modificació en l'epígraf de l'Impost sobre Activitats Econòmiques. 5. Còpia de la pòlissa de l'assegurança de responsabilitat civil subscrita pel centre de busseig per a les contingències i els riscs que es puguin causar a les instal·lacions del centre i durant el desenvolupament de les activitats pròpies d'aquest, tant als usuaris com al personal que presti serveis i a tercers; en la qual ha de constar: número de pòlissa, nom i domicili persona assegurada, l'entitat asseguradora i els requisits establerts a continuació: - Activitat assegurada, que ha de ser el centre de busseig recreatiu, - Objecte de l'assegurança, que ha de ser la responsabilitat del centre de busseig davant els usuaris dels seus serveis o d'altres persones per danys corporals o perjudicis econòmics que siguin conseqüència d'aquests danys corporals. - Suma mínima assegurada per sinistre de 800.000 €, amb un mínim de 150.000 € per víctima per danys corporals i de 150.000 € per danys materials. 6. Document d'inscripció com a empresa recarregadora de botelles per a respiració autònoma en activitats subaquàtiques emès per la Direcció General competent en Industria, en el cas de centres de busseig que disposin de compressors o sistemes de càrrega de botelles o recipients que contenguin aire comprimit o mescles de gasos respirables. 7. Justificant de la vinculació de la persona directora amb el centre, signat per ambdues parts o, en cas de que aquesta funció sigui assumida per la persona propietària del centre, una declaració conforme sobre el coneixement de les responsabilitats que té assignades. Així mateix, la persona directora del centre haurà de disposar i aportar alguna de les acreditacions que es recullen en l'annex II del Decret 14/2014, de 14 de març. 8. Relació del personal de què disposarà el centre i còpia de la documentació que acredita que la persona directora del centre compleix els requisits per exercir aquesta funció d'acord amb el que es regula a l'Annex II del Decret 14/2014, de 14 de març i de la documentació que habilita el personal tècnic per exercir les seves funcions d'acord amb allò que es preveu a l'Annex III de dit Decret. S'ha de disposar de personal amb qualificació de primers auxilis en suport vital bàsic amb desfibril·lador semiautomàtic i oxigenació per a accidentats de busseig, que estigui en condicions de fer, en el menor temps possible, una primera valoració i, si escau, adoptar les mesures que corresponguin encaminades a salvaguardar la salut del pacient. 9. Pla d'emergència i evacuació que inclogui, com a mínim i sens perjudici de la normativa d'aplicació, procediments per a la recuperació, ressuscitació, reanimació i evacuació d'accidentats; ús del subministrament d'oxigen d'emergència i informació sobre el recurs mèdic més adequat i del centre de medicina hiperbàrica més proper. El pla esmentat ha d'incloure, a més, la documentació acreditativa dels mitjans d'assistència disponibles; les qualificacions del personal en suport vital bàsic i primers auxilis, i en primers auxilis amb oxigen per a accidents de busseig, i la relació d'equips de primers auxilis, reconeguts o emesos per l'òrgan competent en la matèria. S'ha de disposar d'equip d'oxigen normobàric d'emergència, amb capacitat per subministrar a dues persones com a mínim durant el trasllat fins al centre mèdic. 10. Memòria explicativa de les activitats que s'han de dur a terme amb expressió del nombre màxim de persones usuàries, la descripció de les instal·lacions del centre i la relació dels materials i dels equips de que disposarà, que inclogui els destinats a immersió i els destinats a seguretat, i la relació embarcacions de què disposi el centre. 11. Constància documental de la cobertura de la garantia del servei de medicina hiperbàrica operatiu en vigor, a una distancia i altitud que permetin que pugui ser utilitzat, en un termini màxim de dues hores des del començament de l'evacuació des del punt d'immersió, per qualsevol mitjà de transport factible o, si escau, document acreditatiu emès pel personal mèdic responsable del centre de medicina hiperbàrica i l'especialista 2019-12-10T13:16:35Z Procediment per sol·licitar autorització per iniciar l'activitat com a centre de busseig recreatiu a la comunitat autònoma de les Illes Balears 2019-12-10T13:04:55Z 2019-12-10T13:04:55Z Les persones físiques o jurídiques que pretenguin iniciar l'activitat com a centre de busseig recreatiu a la comunitat autònoma de les Illes Balears i, sens perjudici de les autoritzacions municipals en matèria d'obres i activitats que puguin ser necessàries, han d'obtenir prèviament l'autorització corresponent, que ha d'atorgar la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació. Amb aquesta finalitat, les persones interessades han de presentar al Registre Electrònic General de l'Administració, la sol·licitud que consta als documents relacionats d'aquesta pàgina, a la qual han d'adjuntar la documentació següent: 1. Documents acreditatius de la personalitat de la persona o entitat titular del centre de busseig. - Per a les persones jurídiques: còpia de l'escriptura de constitució i, si escau, modificació, inscrita degudament en el Registre Mercantil i poder suficient a l'efecte i còpia del DNI, passaport o document que acrediti la personalitat i la nacionalitat del representant legal de l'empresa. - Per a les persones físiques: còpia del DNI, passaport o document que acrediti la personalitat i la nacionalitat. 2. Document d'alta en l'epígraf de l'Impost sobre Activitats Econòmiques. 3. Escrit de la persona titular del centre de busseig amb la denominació específica del centre, adreça i domicili social de la persona jurídica titular d'aquest. 4. Còpia de la pòlissa de l'assegurança de responsabilitat civil subscrita pel centre de busseig per a les contingències i els riscs que es puguin causar a les instal·lacions del centre i durant el desenvolupament de les activitats pròpies d'aquest, tant als usuaris com al personal que presti serveis i a tercers; en la qual ha de constar: número de pòlissa, nom i domicili persona assegurada, l'entitat asseguradora i els requisits establerts a continuació: - Activitat assegurada, que ha de ser el centre de busseig recreatiu, - Objecte de l'assegurança, que ha de ser la responsabilitat del centre de busseig davant els usuaris dels seus serveis o d'altres persones per danys corporals o perjudicis econòmics que siguin conseqüència d'aquests danys corporals. - Suma mínima assegurada per sinistre de 800.000 €, amb un mínim de 150.000 € per víctima per danys corporals i de 150.000 € per danys materials. 5. Document d'inscripció com a empresa recarregadora de botelles per a respiració autònoma en activitats subaquàtiques emès per la Direcció General competent en Industria, en el cas de centres de busseig que disposin de compressors o sistemes de càrrega de botelles o recipients que contenguin aire comprimit o mescles de gasos respirables. 6. Justificant de la vinculació de la persona directora amb el centre, signat per ambdues parts o, en cas de que aquesta funció sigui assumida per la persona propietària del centre, una declaració conforme sobre el coneixement de les responsabilitats que té assignades. Així mateix, la persona directora del centre haurà de disposar i aportar alguna de les acreditacions que es recullen en l'annex II del Decret 14/2014, de 14 de març. 7. Relació del personal de què disposarà el centre i còpia de la documentació que acredita que la persona directora del centre compleix els requisits per exercir aquesta funció d'acord amb el que es regula a l'Annex II del Decret 14/2014, de 14 de març i de la documentació que habilita el personal tècnic per exercir les seves funcions d'acord amb allò que es preveu a l'Annex III de dit Decret. S'ha de disposar de personal amb qualificació de primers auxilis en suport vital bàsic amb desfibril·lador semiautomàtic i oxigenació per a accidentats de busseig, que estigui en condicions de fer, en el menor temps possible, una primera valoració i, si escau, adoptar les mesures que corresponguin encaminades a salvaguardar la salut del pacient. 8. Pla d'emergència i evacuació que inclogui, com a mínim i sens perjudici de la normativa d'aplicació, procediments per a la recuperació, ressuscitació, reanimació i evacuació d'accidentats; ús del subministrament d'oxigen d'emergència i informació sobre el recurs mèdic més adequat i del centre de medicina hiperbàrica més proper. El pla esmentat ha d'incloure, a més, la documentació acreditativa dels mitjans d'assistència disponibles; les qualificacions del personal en suport vital bàsic i primers auxilis, i en primers auxilis amb oxigen per a accidents de busseig, i la relació d'equips de primers auxilis, reconeguts o emesos per l'òrgan competent en la matèria. S'ha de disposar d'equip d'oxigen normobàric d'emergència, amb capacitat per subministrar a dues persones com a mínim durant el trasllat fins al centre mèdic. 9. Memòria explicativa de les activitats que s'han de dur a terme amb expressió del nombre màxim de persones usuàries, la descripció de les instal·lacions del centre i la relació dels materials i dels equips de que disposarà, que inclogui els destinats a immersió i els destinats a seguretat, i la relació embarcacions de què disposi el centre. 10. Constància documental de la cobertura de la garantia del servei de medicina hiperbàrica operatiu en vigor, a una distancia i altitud que permetin que pugui ser utilitzat, en un termini màxim de dues hores des del començament de l'evacuació des del punt d'immersió, per qualsevol mitjà de transport factible o, si escau, document acreditatiu emès pel personal mèdic responsable del centre de medicina hiperbàrica i l'especialista en instal·lacions i sistemes de busseig, a més del títol de la propietat de la cambra hiperbàrica, en idèntiques condicions de disponibilitat i complint els requisits establerts per a les instal·lacions dels centres hiperbàrics de l'Ordre de 14 d'octubre de 1997 per la qual s'aproven les normes de seguretat per a l'exercici d'activitats subaquàtiques, amb l'autorització corresponent de la conselleria competent en matèria de sanitat per a la seva operativitat. 2019-12-10T13:04:55Z Tràmit telemàtic pel canvi de port base i autoritzacions d'us temporal de ports diferents al seu port base de les embarcacions pesqueres en la comunitat autónoma de les Illes Balears 2019-12-10T11:41:12Z 2019-12-10T11:41:12Z Realitzar el tràmit telemàtic per obtenir l' autorització per dur a terme un canvi de port base i autoritzacions d'us temporal de ports diferents al seu port base d'una embarcació pesquera 2019-12-10T11:41:12Z Tràmit telemàtic per obtenir autorització per dur a terme la modernització d'un vaixell pesquer 2019-12-10T11:39:23Z 2019-12-10T11:39:23Z Realitzar el tràmit telemàtic per obtenir l'autorització per dur a terme la modernització d'un vaixell pesquer 2019-12-10T11:39:23Z Tràmit telemàtic per obtenir l'autorització per dur a terme la construcció d'un vaixell pesquer 2019-12-10T11:12:11Z 2019-12-10T11:12:11Z Realitzar el tràmit telemàtic per obtenir l'autorització per dur a terme la construcció d'un vaixell pesquer 2019-12-10T11:12:11Z Tràmit telemàtic per obtenir la qualificació de professionalitat pesquera 2019-12-10T09:26:49Z 2019-12-10T09:26:49Z Realitzar el tràmit telemàtic per obtenir la qualificació de professionalitat pesquera 2019-12-10T09:26:49Z CORRECCIÓ D'ERRADES. Ajudes al desenvolupament del programa de millora genètica del bestiar boví d&#8217;aptitud lletera, any 2011 2019-12-09T12:23:39Z 2019-12-09T12:23:39Z L&#8217;objecte d&#8217;aquesta línia d&#8217;ajudes és millorar el nivell genètic de la cabana frisona balear i promoure l&#8217;increment de la productivitat lletera i econòmica basant-se fonamentalment en l&#8217;adquisició de dosis seminals per conservar-les i aplicar-les. 2019-12-09T12:23:39Z Ajudes per als titulars d'explotacions de bestiar boví lleter per pèrdues a causa de condicions climàtiques adverses, any 2011 2019-12-09T12:15:17Z 2019-12-09T12:15:17Z L&#8217;objecte d&#8217;aquesta línia d&#8217;ajudes és atendre les pèrdues ocasionades en el subsector lacti boví balear amb motiu de les repercussions produïdes per les situacions climàtiques adverses durant els darrers dotze mesos a les illes de Mallorca i Eivissa. 2019-12-09T12:15:17Z Inscripció telemàtica examen lliure del mòdul de PONT de Patró Costaner Polivalent 2019-12-09T11:09:56Z 2019-12-09T11:09:56Z Realitzar la inscripció telemàtica a l´examen lliure del mòdul de PONT de Patró Costaner Polivalentper formar-se en els coneixements necessaris per poder exercir les funcions de primer oficial o oficial encarregat de la guardia de navegació en vaixells dedicats a la pesca litoral, enrolarse com a primer oficial de màquines en vaixells pesquers de potència inferior a 750 kW i com a oficial encarregat de la guardia de màquines, exercir com a Capità p Patró y7o Cap de Máquines en vaixells de fins a 24 metres de eslora entre perpendiculars i 400 kW de potència efectiva de la màquina, dedicats a la pesca costera litoral, fins una distància de 60' de la costa o alternativament, exercir com a Cap de Màquines en vaixells de pesca fins 550kW de potència. 2019-12-09T11:09:56Z Inscripció telemàtica examen lliure del mòdul de MÀQUINES de Patró Costaner Polivalent 2019-12-05T10:00:46Z 2019-12-05T10:00:46Z Realitzar la inscripció telemàtica a l´examen lliure del mòdul de MÀQUINES de Patró Costaner Polivalentper formar-se en els coneixements necessaris per poder exercir les funcions de primer oficial o oficial encarregat de la guardia de navegació en vaixells dedicats a la pesca litoral, enrolarse com a primer oficial de màquines en vaixells pesquers de potència inferior a 750 kW i com a oficial encarregat de la guardia de màquines, exercir com a Capità p Patró y7o Cap de Máquines en vaixells de fins a 24 metres de eslora entre perpendiculars i 400 kW de potència efectiva de la màquina, dedicats a la pesca costera litoral, fins una distància de 60' de la costa o alternativament, exercir com a Cap de Màquines en vaixells de pesca fins 550kW de potència. 2019-12-05T10:00:46Z Inscripció telemàtica examen lliure del mòdul de PONT de Patró Local de Pesca 2019-12-05T09:59:02Z 2019-12-05T09:59:02Z Realitzar la inscripció telemàtica a l'examen lliure del mòdul de PONT de Patró Local de Pesca per formar-se en els coneixements necessaris per poder exercir les funcions de capità, patró o cap de màquines en vaixells de pesca de fins a 12 metres d'eslora entre perpendiculars i 100 kW de potència, fins a 12 milles des de la línia de base, o alternativament exercir com a cap de màquines en vaixells de pesca de fins a 180 kW de potència. 2019-12-05T09:59:02Z Inscripció telemàtica examen lliure del mòdul de MÀQUINES de Patró Local de Pesca 2019-12-05T09:57:45Z 2019-12-05T09:57:45Z Realitzar la inscripció telemàtica a l'examen lliure del mòdul de MÀQUINES de Patró Local de Pesca per formar-se en els coneixements necessaris per poder exercir les funcions de capità, patró o cap de màquines en vaixells de pesca de fins a 12 metres d'eslora entre perpendiculars i 100 kW de potència, fins a 12 milles des de la línia de base, o alternativament exercir com a cap de màquines en vaixells de pesca de fins a 180 kW de potència. 2019-12-05T09:57:45Z Inscripció telemàtica examen lliure del mòdul de COMUNS de Patró Local de Pesca 2019-12-05T09:55:58Z 2019-12-05T09:55:58Z Realitzar la inscripció telemàtica a l'examen lliure del mòdul de COMUNS de Patró Local de Pesca per formar-se en els coneixements necessaris per poder exercir les funcions de capità, patró o cap de màquines en vaixells de pesca de fins a 12 metres d'eslora entre perpendiculars i 100 kW de potència, fins a 12 milles des de la línia de base, o alternativament exercir com a cap de màquines en vaixells de pesca de fins a 180 kW de potència. 2019-12-05T09:55:58Z Registres local i autonòmic d'explotacions no comercials d'aus 2019-12-03T12:52:54Z 2019-12-03T12:52:54Z L&#8217;Ordre APA/2442/2006, de 17 de juliol, per la qual s&#8217;estableixen mesures específiques de protecció en relació amb la influença aviària, regula les explotacions d&#8217;aus no comercials (no incloses, per tant, en el Registre d&#8217;Explotacions Ramaderes de la Conselleria d&#8217;Agricultura i Pesca) ubicades als municipis considerats com a zones d&#8217;especial risc d&#8217;introducció de la influença aviària i zones d&#8217;especial vigilància per a la detecció precoç de la influença aviària, les quals s&#8217;han d&#8217;inscriure en el registre administratiu que s&#8217;habiliti amb aquest efecte. Els municipis considerats zones d&#8217;especial risc d&#8217;introducció de la influença aviària són Alcúdia, Muro, Pollença, sa Pobla i Santa Margalida, que limiten amb les albuferes del nord de Mallorca, per la densitat elevada d&#8217;aus migratòries d&#8217;aquestes zones humides. Els municipis considerats zones d&#8217;especial vigilància per a la detecció precoç de la influença aviària són Campos, ses Salines, Felanitx, Maó, es Mercadal, Sant Josep, Santa Eulàlia, Eivissa i l&#8217;illa de Formentera, per les concentracions elevades d&#8217;aus silvestres en els aiguamolls següents: es Salobrar, Son Navata, s&#8217;Albufera des Grau, es Lluriac i Tirant, Parc Natural de ses Salines i ses Feixes. La Conselleria de Presidència, a través de la Direcció General d&#8217;Agricultura i Desenvolupament Rural, gestiona el registre autonòmic a partir de les dades incloses en els registres locals tramitats pels ajuntaments dels municipis indicats en els paràgrafs anteriors o a través dels consells insulars de Menorca i d&#8217;Eivissa i Formentera. Els propietaris de les explotacions no comercials d&#8217;aus han de presentar a l&#8217;ajuntament corresponent el document de declaració, segons el model adjunt, degudament emplenat. 2019-12-03T12:52:54Z Registre autonòmic d'animals potencialment perillosos 2019-12-03T12:38:12Z 2019-12-03T12:38:12Z <b>REGISTRE MUNICIPAL D'ANIMALS POTENCIALMENT PERILLOSOS</b> Cada ajuntament ha de disposar d'un registre municipal d'animals potencialment perillosos que ha d'incloure obligatòriament les dades següents: - Dades personals del posseïdor: nom i cognoms, DNI, domicili i telèfon de contacte. - Dades de l'animal: espècie, raça, sexe, data de naixement, codi d'identificació electrònica. - Nom del veterinari col·legiat que ha tramitat el certificat sanitari. - Lloc habitual de residència de l'animal. - Incidents que hagi produït l'animal al llarg de la seva vida coneguts per les autoritats administratives o judicials i les forces de seguretat. - Funció/aptitud de l'animal (companyia, guarda, defensa, caça, exhibició, cria, venda, etc.). Les responsables del Registre han de notificar immediatament a les autoritats administratives o judicials qualsevol incidència que figuri en el Registre perquè, un cop valorada, adoptin si escau les mesures cautelars o preventives que correspongui. <b>REGISTRE AUTONÒMIC D'ANIMALS POTENCIALMENT PERILLOSOS DE LES ILLES BALEARS</b> Es crea el Registre autonòmic d'animals potencialment perillosos de les Illes Balears, constituït per dues seccions: la secció de registre de cans potencialment perillosos, on s'inclouen tots els cans potencialment perillosos, i la secció de registre d'animals perillosos, que inclou la resta d'animals domèstics o salvatges considerats com a animals de companyia, classificats com a perillosos, així com els que reglamentàriament puguin determinar-se en el futur. Aquest registre informatitzat està constituït per les dades del Registre d'identificació dels animals de companyia de les Illes Balears, d'acord amb l'Ordre del conseller d'Agricultura, Comerç i Indústria de 21 de maig de 1999, per la qual es regula la identificació dels animals de companyia a les Illes Balears, i les dades aportades pels ajuntaments que figuren en el registre municipal. Aquest Registre consta com a mínim de la informació indicada en el cas dels registres municipals. La Conselleria d'Agricultura i Pesca ha de facilitar a cada ajuntament el model de base de dades i de comunicació d'inscripcions, així com la resta d'informació sobre aquesta matèria. <b>REGISTRE D'ANTECEDENTS D'EXPEDIENTS SANCIONADORS RELACIONATS AMB LA TINENÇA D'ANIMALS PERILLOSOS</b> El certificat establert en el punt 1.c) de l'article 3 del Reial Decret 287/2002, de 22 de març, de no haver estat sancionat per infraccions greus o molt greus amb cap de les sancions accessòries de les previstes a l'apartat 3 de l'article 13 de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el règim jurídic d'animals potencialment perillosos, ha de ser emès pe la Direcció General d'Agricultura i s'ha de realitzar en base a la informació transmesa per les corresponents autoritats municipals i dels consells insulars amb competències en matèria de sancions. El Registre constarà de les dades següents: - Dades personals del sancionat: nom i cognoms, DNI, domicili i telèfon de contacte. - Òrgan que ha imposat la sanció. - Tipus de sanció accessòria imposada. - Data de resolució. 2019-12-03T12:38:12Z Certificat tinença d'animals potencialment perillosos 2019-12-03T12:25:02Z 2019-12-03T12:25:02Z Garantir la seguretat pública,estableixen la normativa bàsica per delimitar el règim de tinença dels animals potencialment perillosos. 2019-12-03T12:25:02Z Ajudes per a la diversificació i noves formes d'ingressos en el sector de la pesca, per als anys 2019-2022 2019-11-27T10:18:33Z 2019-11-27T10:18:33Z Ajudes, per als anys 2019-2022, per a la diversificació i noves formes d'ingressos 2019-11-27T10:18:33Z Ajudes formació 2019 2019-11-26T08:38:50Z 2019-11-26T08:38:50Z S'aprova la convocatòria de subvencions corresponent a l'any 2019 per a les accions de formació professional i adquisició de competències. Es pretenen desenvolupar cursos de formació no reglada dirigits a persones que desenvolupin les seves activitats en els sectors agrari i alimentari per fomentar la innovació a les seves explotacions, millorar el rendiment econòmic (millora de la competitivitat, de l'organització de la cadena de distribució, de la comercialització o de la qualitat de les produccions), fomentar la diversificació i propiciar l'ús de bones pràctiques agràries, la gestió sostenible, la producció compatible amb la conservació del paisatge, la protecció del medi ambient i l'eficiència en la utilització dels recursos naturals, d'acord amb l'Ordre del conseller d'Agricultura, Medi Ambient i Territori, de 19 de febrer de 2015, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en el marc del Programa de desenvolupament rural de les Illes Balears 2014-2020. 2019-11-26T08:38:50Z Autorització especial per a finalitats científiques 2019-11-18T13:49:49Z 2019-11-18T13:49:49Z Les actuacions de caire científic dins les reserves marines requereixen una autorització expressa de la Direcció General de Pesca. Segons l'oportunitat i l'interès de l'estudi, la Direcció General de Pesca resoldrà sobre la conveniència de dur a terme aquestes activitats i, si escau, les autoritzarà. 2019-11-18T13:49:49Z