Torna

Participació ciutadana

Argumentari mencions 2020

Candidatura Data
Argument          

Núm.        Expedient

Associació Voluntaris d'Eivissa

14/10/2020 És una associació que col·labora en moltíssims àmbits, i sempre intenta fer el possible per poder arribar a tot i a tots MEN 1/20

14/10/2020

A nivell personal, duc 3 mesos col·laborant amb ells i estic contenta amb la gran labor que realitzen. Intentant sempre buscar un pla d'actuació per poder ajudar en tots els àmbits possibles, tant a nivell cultural, com social,ambiental etc..

Sino els busquen sol·licitant voluntaris, ells s'ofereixen amb idees noves intentant cobrint necessitats palpables del dia a dia.

14/10/2020 Sempre, estàn, disposats, a ajudar, en qualsevol, circunstancia, allà, on sigui, i en es que siga, són Inpressindibles, i molt necessaris, per poder dur a bon termini, infinitats de activitats de tota mena.

14/10/2020 Yo trabajo con ellos en los supermercados Eroski para conseguir comida para un banco de elementos, este grupo participar en muchos cosas en Ibiza.
14/10/2020 Desde hace unos años tengo una relación estrecha con la entidad participando y colaborando en las actividades que se realizan
Destacando las actividades sociales con las personas mayores y l@s más necesitad@s. Con un compromiso social sobre el medioambiente y la naturaleza en general
Tienen muy presente todo lo relacionado con la cultura y la protección de los animales, también con actividades relacionadas con el deporte.
Por todo ello propongo a la entidad para que sea reconocida con una mención especial que otorga el portal del voluntariat del Gobern Balear para la Associació de Voluntaris d'Eivissa
14/10/2020

Des de fa mes de sis anys, l’associació de Voluntaris d’Eivissa està present a tota l’illa d’Eivissa i a Formentera, a l’actualitat el voluntariat es molt necessari, per ajudar a cobrir moltes necessitats, aquesta entitat ha col·laborat i participat amb diferents activitats dintre dels seus àmbits de participació, com les socials i la solidaritat, sempre al servei de la societat, ajudant als mes necessitats, amb una atenció preferencial a les persones majors i els que viuen sols, amb el seu acompanyament a centres sanitaris i a les ajudar a les activitats que es realitzen a les residencies.
Ademes de participar en la Campanya de trucades Solidaries

Des de l’inici de la pandèmia, es pot participar diàriament en la recollida i entrega d’aliments, per les persones mes desfavorides.
Les persones voluntàries poden tenir una implicació al poder ajudar als diferents àmbits i poder formar part activa de les accions voluntàries.

Es pot participar per ajudar al medi ambient, amb una sensibilitat en la implicació de cuidar i poder tenir una millor conservació del planeta, en la eliminació dels plàstics.

També es pot participar en l'ajuda i protecció dels Animals, com a les activitats culturals i tot lo relacionat amb l'Esports

Es pot això i molt més, que es pot destacar les tasques que es pot realitzar com a voluntari en aquesta entitat.

Demanem que li sigui concedit el reconeixement de la Menció especial entitat de Voluntariat a l’Associació de Voluntaris d’Eivissa.

15/10/2020 Pens que se li hauria de donar la menció a aquesta entitat perque son incondicionals, sempre estan disposats a ajudar sigui l’àmbit que sigui. Mai tenen un “no” per resposta.
I com a voluntaria he de dir que el tracte dins d’aquesta es inmillorable. Sempre et fan sentir bé.
15/10/2020

Desde que me incorporé a la entidad, hace mas de un año, he tenido el gusto de ver el interés real y personal que ponen en cada actividad, especialmente en lo relacionado con la labor social hacia las personas mayores en acompañamiento y la ayuda que se brinda a través de las residencias; de todo esto también yo, como participante me he visto beneficiada del ambiente tan grato, ameno y hospitalario que se siente.

Por otro lado en lo que concierne a la labor ambiental, la asociación se ve realmente preocupada y ocupada en poner de su parte toda labor y esfuerzo a conservar y restaurar, participando y colaborando con las entidades de medio ambiente, desde sus posibilidades y tareas asignadas.

La Asociación se ha visto realmente involucrada y preocupada por las familias que han sido afectadas por la pandemia Covid-19, realizando tareas en conjunto con otras entidades y uniendo esfuerzos para la recogida y repartición de alimentos en los supermercados de la isla haciéndolo de forma continua y repartiendo equitativamente a quienes lo solicitaban

Así mismo he participado en otras actividades enfocadas a eventos sociales con temáticas varias en fechas representativas del calendario cultural de cada ciudad de Ibiza y Formentera

Por ultimo la entidad està enfocada en el cuidado y protección animal destacando su importante participación en la vigilancia y control del nacimiento de las tortugas en el Parque Natural de Es Caballet, siendo también un aporte para el miedo ambiente.

Como participante en el voluntariado veo primordial que se le otorgue la mención especial de entidad de la Associaciò de Voluntaris D´Eivissa por todo lo dicho antes y porque cada miembro que pertenecemos nos vemos realmente beneficiados emocionalmente y hemos encontrado una segunda familia que realmente se interesa por cada uno de nosotros.

15/10/2020

Veo que es muy importante que se mencione a la entidad de Voluntaris d`Eivissa porque en todas sus actividades, especialmente en lo que es medio ambiente y ayuda a las personas envejecidas a traves de las residencias, se puede palpar que se preocupan realmente por cada individuo beneficiado y gozan de hacerlo, he visto como las personas mayores disfrutan de la compañía y ven el cuidado que se les da, eso es invaluable.

En las actividades que participan con entidades que se ocupan del medio ambiente, pude constatar que hay un interés real por conservar y limpiar playas, huertos, caminos y reciclar. No es solo una labor, un trabajo, es una forma de vida que quienes estamos dentro la adoptamos y hacemos de esto una escuela para quienes se ven atraídos y se hacen nuevos participantes.

Tuve la oportunidad de ser partícipe de la repartición de alimentos que los supermercados de la isla permitían que la gente done para las personas afectadas por la pandemia. Especialmente esta labor fue indispensable para aquellos que les hacía falta alimentos y que encontraban una grata acogida y la bolsa bien surtida de alimentos y artículos de primera necesidad. Vi como esta actividad tenia un gran trabajo por detrás en cuanto a cuantificación clasificación y repartición continua y ordenada

Por estas razones y un sin fin que se pueden constatar en medios de comunicación que han cubierto las actividades en ámbitos deportivo, social y cultural la Asociación de Voluntaris d`Eivissa merece por mucho esa mención

16/10/2020

Es una asociación de voluntarios que participa en practicamente todos los ámbitos del voluntariado, deportivo, cultural, social...
Destacaría especialmente la labor que se realiza en el ámbito social, participando activamente como colaboradores necesarios cuando se les reclama desde las residencias de mayores para realizar el acompañamiento a los centros de salud y hospitales de la isla. Sin ellos muchas personas no podrían acceder a los servicios básicos y revisiones en sus centros.
Mención especial también a su tarea durante esta pandemia, durante la cual no han dejado de colaborar en el proyecto de carros solidarios desarroyado en los supermercados Eroski de la isla.

16/10/2020

La asociacion de voluntarios de ibiza, realiza labores en varios ámbitos de esta sociedad . como recogida de comida, acompañamiento de personas mayores ,acompañamiento al hospital y a centros de salud.
Limpieza y recogida de microplasticos de playas , recuperacion de caminos abandonados etc, esta asociacion es muy competente y con mucha empatia hacia los problemas generales e importantes que esta sociedad sufre y demanda. y esta siempre abierta a nuevos retos para hacer y colaborar en esta sociedad para hacerla mas justa y solidaria.
Por todo lo expuesto; propongo a Voluntaris d'Eivissa a que se le entregué la Mención como entidad del Voluntariado.

16/10/2020

La entidad brinda su apoyo a las diferentes organizaciones que lo requieren, lo hace de una manera organizada y en conjunto con sus voluntarios lo hacen de la mejor manera, sin esperar nada a cambio.

16/10/2020

Desde mi incorporación a la Associació de Voluntaris d’Eivissa, como voluntaria he colaborado y participado en los diferentes ámbitos que he sido requerida, de todos ellos mi pasión ha sido participar en los de la Protección a los Animales.
A menudo, ligado a la efectividad de los esfuerzos que se dedica es una de las funciones que más pasión he puesto.

Durante mis cerca de cinco años de participación, he tenido la oportunidad de colabora, en infinidad de proyectos junto a mis compañeros y he sacado varias conclusiones en la dedicación de nuestro tiempo libre a favor de los demás.

También tengo que decir que he tenido la oportunidad de desempeñar e implicarme en lo que más me ha gustado.

Por eso quiero destacar algunas de las cualidades que considero fundamentales para el desarrollo de una entidad, en este caso Voluntaris d’Eivissa, es una entidad implicada con el voluntariado, destacando que tiene una dedicación especial por la sociedad más vulnerable, como son las personas mayores y los más desfavorecido, sobre todo los que están sin familia.

Durante el tiempo de confinamiento y alarma por la pandemia del Covid-19, Voluntaris d'Eivissa, inició el proyecto de las "Llamadas solidarias" para atender y ayudar a las personas sin arraigo familiar, y un amplio grupo de voluntarios nos cuidábamos de llamar para tener un intercambio, y en parte hacerle la vida algo más fácil y entretenida.

Junto a los demás compañeros voluntarios, nos hemos involucrado en ayudar trabajando para favorecer en parte a quien más lo necesitan, como la recogida de alimentos diariamente, para las familias que tienen más dificultades, en estos tiempos tan difíciles.

Cada uno de los proyectos son planificados para tener una mayor efectividad con el compromiso del cumplimiento de las acciones activas del voluntariado, guiados por los responsables de la entidad.

Este es un pequeño resumen de lo mucho que realiza esta entidad, y por todo ello con mi apoyo, solicito que la entidad Voluntaris d’Eivissa, sea distinguida con el reconocimiento de la Menció especial como entidad del Voluntariado 2020

17/10/2020

Voluntaris d'Eivissa participa en varios ámbitos sobre el voluntariado, destacando el tema social, ayudando y acompañando a la personas mayores sobre todo a las personas que viven dolas.
También se hacen recogidas de alimentos para las personas más necesitadas.
Hay una dedicación comprometida con el medio ambiente, en la recogida y eliminación de plasticos, y la recuperación de caminos históricos en los diferentes lugares de la Isla y Formentera.
Tambien se participa en los ámbitos deportivos, de protección a los animales y las actividades culturales y sociales que se celebran en las diferentes actividades y adminidtraciones, por todo ello solicito que le sea concedida la mención especial a la entidad de la Associació de Voluntaris d'Eivissa, como entidad del Voluntariado 2020

18/10/2020

S'Associació de Voluntaris d'Eivissa i Formentera ès una associació de voluntariat molt participativa en tot tipus d'events de ses illes, esportius, culturals, socials, mediambientals, animals etc..Conta amb un gran número de Voluntaris i sempre està disposada a ajudar allí on se'ls demana col.laboració

19/10/2020

Porque dicha Asociación cumple todos los requisitos como Voluntarios, como bienestar Social está haciendo labores con todas las residencias de la Isla tanto dando compañía como de salidas a centros médicos o otras necesidades, en el tema de Protección de la naturaleza está presente tanto en salidas de paseo de perros, como en adopciones, limpieza de caminos, retirada de plástico y otros enseres de todas las playas de la isla así como en Formentera colaborando con la Plataforma Stop Plástic Eivissa, colaborando en toda la isla con la Plataforma Ni una gota al Mar, en sus campañas anuales así como del resto del año,colabora todos los veranos para que las personas mayores y minusválidos puedan acceder a la playa, colabora todo el año con todos y cada uno de los principales eventos deportivos a nivel Local, Nacional e Internacional que se dan en Eivissa y Algunos de Formentera, y todo lo que se le solicita por las entidades locales y Provincial, y sobre todo en la recogida de Alimentos en todos los superados tanto para el Banco de Alimento, o para Cruz Roja y Caritas así como en estos tiempos de Pandemia que su colaboración ha sido ejemplar, y en el tiempo de frío colabora para tener a las personas más necesitadas fuera de las calles en las horas más frías y estar a su lado toda la noche, bueno en fin creo que todo esto hace a dicha Associació una firme candidata a dicho premio.

19/10/2020

Per tota la varietat d'activitats realitzades que s'adapten a diferents necessitats tant per la gente que ajuda com la gente destinatària.
Per les bones benvingudes que fan a les noves persones voluntaries.
Per el material que promouen (xamarretes específiques, menjar, beguda, motxilla, borses, guantes, fulletons...)
Per la puntualizar en el repartiment dels materials
Per tot el seu Compromís amb la Sanitat, alimentació, cultura, medi ambient...
Per tota la feina realitzada diariament per poder reunir a les persones voluntaries per diferents esdeveniments I per la capacitar d'oferir informació adreçada a diferents col. lectius.

19/10/2020

Gracias ala entidad y los voluntarios hacen llegar el mensaje de conciencia sobre la humanidad y el planeta....todos juntos creamos una vida mejor

19/10/2020

Es una asociación formada 100% por personas voluntarias que está involucrada en todas las actividades que suman al bien de la isla, especialmente en el cuidado de la naturaleza (Colaborando con el GOIB en el cuidado de las tortugas que anidan en la isla o en las netejes de platjes), recogiendo alimentos incansablemente para las personas afectadas por el COVID-19. También ha tenido un papel fundamental acompañando a personas mayores durante el confinamiento y después de este. Lo merecen

20/10/2020

Por su labor desinteresada de ayuda a personas necesitas y por su compromiso con la protección del medioambiente, a destacar entre otras de su servicio de obra social.

20/10/2020

Fa poc temps que soc voluntari de s'Associació de Voluntaris d'Eivissa i això que desde fa un fa uns anys, estava mirant sa manera de realitzar algún tipus de voluntarietat.
Un temps que ha anat passant per unes determinades raons i ara m'adono que aquest temps ha sigut perdut, per no haver-ho aprofitat i per no haver-me fet voluntari molt, moltissim abans.
Ara, no sé si faré ús de sa paraula correcta. Satisfacció.
Pot haver altres sinonims que expressin lo mateix.

Satisfacció d'haver pogut durant aquest temps que estic com a voluntari, es poder sabut gestionar una vida perduda i sense sentit. Aquesta vida, em rereix a sa meua.
De moment, s'àrea de voluntietat que més he participat, ha sigut sa Social.
Sé que hi han altres àrees com sa cultural, media ambient, protecció d'animals i esportiu.

Escriuré sobre s'àrea que de moment més conec que es sa Social i es motius que em porta a fer aquest tipus de voluntarietat.

Peró primer intenaré exposar altres àrees des voluntarietat que de moment no he tingut s'oportunitat de participar-hi. Com es sa Medioambiental. Aquí i recenment, Voluntaris d'Eivissa han vetllat dia i nit per protegir uns ous de tortuga Boba. Fins que pogueren obrir sa closca i sortir, quedan aquestes a un reduit perimetre tancat per mantenir-les segures.

També, hi ha Voluntaris que estan participant amb sa netetge de camins oblidats de s'illa d'Eivissa. Camins de temps antics i de pas on passaren persones amb ses seues vides i animals de pastoreix. Camins que encara que no puguin parlar d'aquells anys des passat. Si que poden donar coneixements d'esdeveniments de temps llunyans. Com es cantó d'aguna paret de pedra malmesa per s'eix d'algun carro tirat per algun animal de preu.
Hi han encara camis oblidats a Eivissa i coberts per mala herba que per sa deixadesa, cal donar-lis un ús i vida,

En es Voluntarietat de s'àrea social, hi han acompanyaments i serveis d'ajuda a persones majors i no tant majors en residencies i fora d'elles. s'Associació de Voluntaris d'Eivissa fan el possible per donar-los una major qualitat de vida.
Com el estar, acompanyar, ajudar amb sa compra d'aliments, escoltar. Aqui, també hi han ses
Trucades Solidaries.

També de s'Associació de Voluntaris d'Eivissa hi han Voluntaris als Carrets Solidaris en diversos supermercats per abastir-los de productes d'aliments i d'higene. I junt amb es voluntaris, hi ha sa Solidaritat de cada Persona que com a clients dels supermecats, fan possible que es Carrets Solidaris es vagin omplin.

Ara més que mai, es Voluntaris i en es caire social, són un suport a sa comunitat de cada regió en que estan presents..

20/10/2020

M'agradaria proposar a l'associació de voluntaris d'Eivissa pera seva predisposició de fer de l'illa d'Eivissa un lloc millor. De forma desinteresada participen en accions de tot tipus, des de la recullida d'aliments, passant per l'ajuda a majors i malalts fins a les netejes de platges i camins.

Entre els seus voluntaris podem trobar persones diverses que colaboren uns amb els altres com a exemple de tolerancia i valors socials treballant per a deixar un futur millor i més net a les próximes generacions a la vegada que les consciencien de la importància de l'ajuda ciutada i el respecte per el nostre entorn i tradició.

21/10/2020

La relación que tengo con la entidad es desde hace año y ha cubierto mis perspectivas en la participación en los diferentes ámbitos en los que he participado.
la entidad tiene varios ámbitos de participación destacando el Social, por el acompañamiento a las personas mayores y con las personas que viven solas y que más ayuda necesitan, también la participación sobre el Medio ambiente, en la limpieza y recogidas de plásticos y sobre todo los micro plásticos en las playas y la obertura de los caminos históricos.
También cubre otros ámbitos en temas sociales como la recogida de alimentos en colaboración con "Carritos Solidarios", los culturales, protección de los animales y los deportivos con la participación de muchos jóvenes, para introducirlos en el voluntariado.
Entidad abierta a toda la Isla y en Formentera, donde participa colaborando y participando con las entidades y las instituciones que necesitan ayuda social.
Este sería mi resumen.
Creo que por lo comentado, propongo que le sea concedido en reconocimiento de la Menció especial entitat de Voluntariarios a la entidad de l'Associació de Voluntaris d'Eivissa.

21/10/2020

Tiene gran poder de convocatoria para reunir personas voluntarias para trabajar en los distintos eventos o trabajos encomendados.
Ayuda de forma resolutiva en todo tipo de actividades organizadas inclusive por otras asociaciones.
La directiva tiene una buena organización y es cordial con los y las voluntarias que trabajan en la asociación.
Cubre diferentes tipos de eventos; deportivos, de ámbito social, cultural, medio ambiente, festivo, ...etc. es una asociación para todo y todos.
Es una asociación dinámica.

22/10/2020

Esta entidad participa activamente todo el año en diferentes ámbitos, en lo cultural participa en los eventos promovidos por las entidades, en lo deportivo se colabora en los grandes eventos que necesita la participación de los voluntarios, en el Medio Ambiente trabaja en limpieza para la conservación del planeta destacando las recogidas de plásticos y microplásticos en las playas, para evitar que entre en al mar, también en la recuperacion de caminos históricos que están abandonado, en lo Social destacamos la atención a las personas mayores sobre todo lo que viven solos, con llamadas solidarias en los acompañamientos en los centros sanitarios ,también participa en la recogida de alimentos para las familias y personas perjudicadas ,ha participado en las actividades como motivo de la pandemia del COVID-19, en el ámbito de protección de los animales en la ayudas de los canes y se ha estado protegiendo los nidos de tortugas marianas de las diferentes playas de Ibiza.La Asociación cumples los compromisos que le solicitan y por todo lo mencionado tenga a bien de considerar esta "MENCIÓ ESPECIAL ENTITAT DE VOLUNTARIAT de IBIZA " .

22/10/2020

Propongo a la entidad por cubre muchas areas de distintos ámbitos, como en lo social, cultural, deportivo, protección de animales, medio ambiente.
Con esta entidad puedo participar en difentes actividades, y tiene como principios, unas de las actividades es de cooperación, donde se reunen los voluntarios, para llevar a cabo esta cooperación de las actividades de todo el año y pone en manifiesto su enteresa y colaboración en ayudar y cubrir las necesidade de todas las áreas socialesy las la mencionadas al comienzo . Éste buen actuar de esta Asociación, es ayudar a los ancianosy personas desfavorecidad, también está llevando con un buen éxcito la recogida de alimentos de todos los supermecardos de Ibiza. En cuanto a la protección de animales es colaborar con los perros y gatos , con el Medio Ambiente está presente a la hora de participar en limpiezas de materiales que perjudican a nuestro medio.
También puedo decir que esta entidad se relaciona en todos los ámbitos que requieran otras entidades institucionales a la hora de participar.

Solicito sea concedido en el reconocimiento a la Asociación de los voluntarios de Ibiza

22/10/2020

Los voluntarios de Ibiza es un grupo que apoyan a diferentes entidades de la isla en diferentes áreas y sectores entre ellos medio ambiente,en la recuperación de caminos históricos en la naturaleza,en la recogida de plásticos y microplasticos en la limpieza de playa,en el tema social en el acompañamiento de persona mayores,también a familias desfavorecidas con alimentos,en esta entidad hay buen ambiente que favorece al voluntariado,en los deportivo se apoya en las diferentes carreras en la ciudad de Ibiza,en sector cultural se apoya en los diferentes eventos como los desfiles y mas en la isla.Durante el confinamiento la entidad estuvo haciendo acompamiento a las personas mayores que viven solas.Por todo lo resumido anteriormente solicito que le sea concedido el reconocimiento de una mención a Asociación de voluntarios de Eivissa como entidad de voluntariado 2020.

23/10/2020

Por sus labores ambientales, ecológicas, humanitarias y servicios prestados a la comunidad.

23/10/2020

VOLUNTARIS D'EIVISSA ES UNA ENTIDAD SOCIAL SOLIDARIA QUE COLABORA Y PARTICIPA EN MUCHOS EVENTOS COMO LOS SOCIALES, CULTURALES, DEPORTIVOS DE MEDIO AMBIETE Y DE PROTECCIÓN A LOS ANIMALES, HE PARTICIPADO EN MUCHOS Y SIEMPRE HE ENCONTRADO UN BUEN COMPAÑERISMO Y UN MEJOR AMBIENTE ENTRE TODOS.
PODRIA DESTACAR ESPECIALMENTE LA DEDICACIÓN QUE TIENEN CON LAS PERSONAS MAYORES Y CON LAS MÁS DESFAVORECIDAS QUE NO TIENEN FAMILIA.
HAY UNA PREOCUPACIÓN POR EL PLANETA AYUDANDO EN LAS RECOGIDAS DE RESTOS QUE DEJAN ABANDANADOS POR TODOS SITIOS, SOBRE TODO LOS MICROPLASTICOS EN LAS PLAYAS.
TAMBIEN SE AYUDA COLABORANDO EN EL DECUBRIMIENTO DE CAMINOS HISTORICOS QUE ESTAN ABANDONADOS EN SU MANTENIMIENTO Y QUE AYUDARA MUCHO AL MEDIO AMBIENTE AL PODER UTILIZARLOS PARA CAMINAR Y PODER IR EN BICICLETA.
LOS ACOMPAÑAMIENTOS A LAS PERSONAS MAYORES QUE NO TIENEN FAMILIA ES UNA IMPORTANTE LABOR QUE SE REALIZA.
AHORA POR EL TEMA DEL COVID-19 SE ESTÁ HACIENDO UNA GRAN LABOR EN LA RECOGIDAS Y ENTREGAS DE ALIMENTOS ESTANDO TODOS LOS DÍAS DE LA SEMANA A PIE DE CARRITO EN LAS ENTRADAS DE LOS SUPER PARA LA RECOGIDA DE LAS APORTACIONES, QUE POSTERIOR MENTE SE ENTREGAN A LAS PERSONAS QUE LO ESTÁN PASANDO MAL.
SON MUCHAS OTRAS COSAS LAS EN LA QUE SE COLABORA SOBRE TODO A LAS ENTIDADES SIN ANIMO DE LUCRO, CREO QUE ESTE ES UN RESUMEN DE PARTE DE LAS COSAS EN LA QUE SE PUEDEN PARTICIPAR SIN OLVIDAR LAS AYUDAS A LOS EVENTOS DEPORTIVOS Y DE PROTECCIÓN A LOS ANIMALES. EN NUESTRA SOCIEDAD SON NECESARIAS MAS ENTIDADES COMO LA ASSOCIACIÓ DE VOLUNTARIS D'EIVISSA ES POR TODO ESTO LO PIDO A QUIEN CORRESPONDA QUE ESTA ENTIDAD SE MERECE EL RECONOCIMIENTO PÚBLICO POR TODO LO QUE REALIZA QUE ES LA APORTACIÓN DE LAS PERSONAS QUE LE DEDICAN PARTE DE SU TIEMPO LIBRE LAS QUE FORMAMOS EL CONJUNTO PARA QUE LA ENTIDAD SIGA EN ESTA LÍNEA PARTICIPATIVA Y SE SIENTA REFORZADA A SEGUIR ADELANTE,
FELICITAR A TODOS LOS PARTICIPANTES DE LA ASSOCIACIÓ DE VOLUNTARIOS D'EIVISSA POR LA LABOR QUE REALIZAN. Y A LAS ADMINISTRACIONES PARA QUE LE AYUDEN EN TODO LO QUE LE SEA POSIBLE.

Escoltes de Menorca 15/10/2020

Escoltes de Menorca, és un moviment eductiu dins l'àmbit de l'educació no formal. Es una entitat de voluntaris i voluntàries que dediquen el seu temps lliure a educar a través del joc a infants, joves i adolescents.
Aquesta entitat compleix, aquest curs 2020-2021, els seus primer 50 anys, on molts de caps (monitors i monitores) han dedicat temps per transmetre valors a molts infants i joves per que en un futur esdevenguin persones compromeses amb la seva societat. Aquest voluntaris han realitzat i realitzen, organitzant activitats setmanals en el cau, sortides de cap de setmana a casals, acampades, trobades d’infants i joves així com campaments, tot un gran cúmul d'activitats on coneixen valors de respecte i estima a la natura i a les persones que els envolten.
El funcionament de l'entitat, des d’on actuen els voluntaris i les voluntàries es divers;

1.- En primer lloc hi ha la xarxa dels Agrupament Escoltes, amb autonomia pròpia i establerts en diferents
poblacions de Menorca. Aquest agrupaments estan formats o dirigits per:
a) voluntaris/es anomenats caps (monitors) que estan fent activitats directament amb les unitats, grups
d’infants i joves separats per edats.
b) Voluntaris anomenats, Consell d’agrupament (responsables). Aquest poden ser joves o no tan joves i
en alguns casos pares i mares, agafant responsabilitats com: cap d'agrupament (president),
secretari/a, tresorer/a, consiliari o animador/a de la fe, i altres responsabilitats que es trobin oportunes.
c) Responsables, ja solen ser persones adultes on representen l'entitat en altres organismes, Agenda
local 21, comissions de feines de manteniment, o altres entitats.

2.- L'entitat d'Escoltes de Menorca funciona com eix d'unió, gestió i formació dels Agrupaments i al mateix
temps amb autonomia pròpia.
Es pot considerar que actua amb diferents àmbits o departaments on es troben diferents tipus de
voluntaris.
a) Equip diocesà, (equip directiu) format per més de 5 persones on per exemple es pot trobar el president,
consiliari, secretaria, tresorera, responsables de formació, responsables dels Caps d'agrupaments,
responsable de cada unitat, entre d’altres.
b) Desprès dins de cada direcció i segons l'any, podem trobar equips de responsables per desenvolupar
diferents tasques, pels agrupaments, per la formació, per Escoltes de Menorca o per coses externes
d’Escoltes de Menorca, on es representa l'entitat ja sigui a nivell Balear, o nacional.

Aquest curs 2019-20 ha estat un entrebanc per tots, però l'entitat ha seguit endavant i s'ha adaptat a les circumstàncies de la COVId-19.
- Una comissió de voluntaris/es per preparar el llibre del 50è aniversari d'Escoltes de Menorca, recollint
informació i fent entrevistes, via telèfon, en línia, via correu electrònic.
- Una comissió que han seguit amb després d’uns 4 anys amb la revisió i edició del nou cançoner escolta,
realitzant les reunions en línia, on un grup de voluntaris d’antics escoltes estan treballant per que pugui
sortir ja, dins l'any nou.
- Una comissió organitzant la finalització de formacions o preparant l’inici d'altres formacions fent trobades
en línia per nous caps (monitors) i responsables.
- Seguint realitzant reunions, assemblees, trobades de preparació i realització d'activitats en reunions
semi-presencials i/o en línia.
- Des de l'Equip d'escoltes de Menorca van crear una iniciativa, tot una sèrie d'activitats pels caps i els
infants i joves per estar entretinguts durant el confinament. El “HomeScouting” on cada dia es realitzaven
reptes per anar superant, adaptables a cada edat, tals com; fer avions de paper, escriure en codi Morse,
aprendre llenguatge de signes, realitzar cartells, cosir, fer postres i moltes altres coses incentivant la
creativitat dels caps i els infants i joves. També organitzant o incentivant acampades en xarxes des del
menjador de casa; on t'havies de construir una tenda d'acampada, desprès realitzar vetllades en línia
connectant amb escoltes d’arreu de Menorca o organitzar la Diada dels Escoltes, la Diada de Sant Jordi
virtual, on poder cantar, fer activitats i manualitats i passar durant uns caps de setmana uns moments
molt agradables.
- També alguns caps (monitores i monitors) dels diferents agrupaments van ser molt originals i implicats en
crear activitats des de casa, durant el confinament, pels infants i joves i on en molts casos els pares i les
mares van acabar implicant-se també. Trobades en línia, per saber com estan i passar una estona
agradable, realitzar activitats com un bingo en línia i els premis del bingo o sa línia, per senzills que
fossin arribaven a casa de l’infant, a la bústia, clar, només quan el cap tenia permès sortir de casa en les
hores establertes per el confinament, o també organitzar unes activitats de pirates en línia on s'havien de
disfressar des de casa i anar a descobrir el tresor en el moment que els infants ja van poder començar a
poder sortir de casa amb les seves famílies i explicant en la capsa del tresor, on trobaven gel per les
mans i on cada infant amb un bolígraf portats per ells, escrivien anècdotes o com es sentien durant
aquets temps de confinament. També els més grans van fer alguna trobada virtual amb un geriàtric. Un
cop acabat el confinament i amb les mesures de seguretat es van anar acabant el curs fent alguna
activitats en grups reduïts.

Tot per reinventar-se i poder tirar endavant amb un curs i com diu el lema, superant les dificultats amb Alegria.
Aquesta, una entitat que en la seva discreció treballa molts cops, amb discretament de molts dels seus voluntaris i voluntàries, per aconseguir educar a petites persones per que el dia de demà siguin persones compromeses.

MEN 2/20
GEA 16/10/2020 Por su labor medioambiental limpiando el puerto de San Antonio y Sa Talaia de Sant Antoni. MEN 3/20
23/10/2020 Por sus labores de limpieza al medio ambiente en el puerto de Sant Antoni de Portmany y Sa Talaia de Sant Antoni
La Caixa 17/10/2020 Por su labor por la recogida de alimentos en el supermercado "Hiper Centro" de Ibiza. MEN 4/20

Voluntariat Lingüístic

No es tracte d'una entitat de voluntariat i, per tant, no es tendrà en compte

17/10/2020 Por su labor por la lengua catalana y favorecer la integración y armonía de todos sus participantes.
Creando un ambiente que no importa cuál sea tu base de catalán te integras perfectamente bien gracias por el grupo quienes lo conforman.

La voz de los sin voz

No es tracte d'una entitat de voluntariat i, per tant, no es tendrà en compte

17/10/2020 Por su maravillosa labor aportando alimentos a la gente que más lo está necesitando por esta emergencia sanitaria sin procedentes.
Protectora d'Animals Ciutadella 19/10/2020 Considero que hacen una labor única de rescate y ayuda animal y creo que esto los hacen merecedores de este premio MEM 5/20
19/10/2020 Dedicación y entrega para qué perros y gatos puedan estar lo más as atendidos. Se recojen de calles, se movilizan a todas horas. Lo considero un bien para esta ciudad porque ayudan a controlar también las colonias de gatos. Una labor muy dura y poco reconocida
19/10/2020 Fan una tasca molt necessària i amb poques ajudes públiques
19/10/2020 La feina que realitzen ha permès que aquests anys el sacrifici de cans i moixos abandonats sigui pràcticament zero i ha fet una feina que, com a societat avançada que aspirem a ser, hauria de correspondre als ens públics.
Gestionen un refugi de moixos amb més de 120 animals actualment i se'n encuiden de les colònies del municipi. Desenvolupen activitats de conscienciació a les escoles i se'n procuren sociabilitzar els cans de les caneres municipals, així com de trobar-lis lloc.
19/10/2020 Por su labor de acogida de todos aquellos animales abandonados y maltratados, acogiéndolos en sus casas de voluntarios, dándoles su cariño y medios para recuperarlos y que puedan tener una oprtunidad de vivir en un hogar que los cuiden y los quieran.
19/10/2020 Hace una labor enorme por dar hogar a los animales abandonados. Y tiene muchísima gente que les ayuda altruista mente. Son un 10.
19/10/2020 Per la gran tasca que duen a terme amb el rescat i salvament d’animals en risc. “El mode col una societat tracta els seis animals és un indicador del seu grau de desenvolupament”.
19/10/2020 Por su buena labor cuidando a los animales más necesitados.
19/10/2020 Propos aquesta entitat, ja que es una entitat que tots els seus integrant son voluntaris, els cuals aconsegueixen coses magnífiques com que a dia d’avui no hi hagi una massificació de sacrificis. Donen cases a animals que ho necesiten, per no tenir saturats es centres de canera. Apart de tot això, ajuden medicament amb els pagos de veterinaris a tots els animals que poden i mes necesiten. Gràcies a s’esforç de tots els seus integrants, a estat posible fer tot el que han fet durant aquest anys.
19/10/2020 Gracias al seu esforç la vida dels animals ha millorat, fins arribar a sacrifici 0, a més de esterilitzar les colonies de moixos.
19/10/2020 Para que puedan seguir cuidando a los animales!
19/10/2020 participen molts voluntaris i fan monta feina amb les moixos.
19/10/2020 El animals abandonats necesitan molta ajuda per tronar una casa on el cuidin y estimin.
19/10/2020 Por su lucha ya de hace 15 años contra el maltrato y su gran labor en concienciación y gestion de gatos abandonados , callejeros y haber conseguido sacrificio zero en la perrera de Ciutadella.
19/10/2020 Su gran labor
19/10/2020 Fan una bona ajuda per es animals mes desfavorits.
Sense cap anim de lucra
19/10/2020 Per sa gran feina desinteressada que fan per millorar ses condicions de vida de centenars d'Animals.
19/10/2020 Perque fan feina sense ánim de lucre i lluiten pes benestar animal, mantenen un refugi de 120 moixos i necessiten pagar veterinaris, menjar i medicació per molts animals. Han aconseguit sacrifici zero gracies a sa seua labor.
19/10/2020 La Protectora d'Animals de Ciutadella es una entidad sin animo de lucro que licho por los derechos de los mas indefensos. Por la esterilización, por la sacrificación en perreras y por el maltrato.
19/10/2020 El voluntariado de animales es uno de los mas exigentes que hay dada la dependencia total de los aimales que no entiende de dias de la semana, ni horas, ni puentes, ni vacaciones... Hace mas de 12 años que nació la protectora y funciona unica y exlcusivamente con voluntariado. Miles de personas intermitentemente y de forma constante desde su nacimiento, han pasado por ahi y tambien miles de aninales y el pueblo mediante su labor de castracion y cura de animales callejeros enfermos, se han beneficiado de esta labor altruista que apenas tiene apoyo institucional. Ahora la protectora vive el momento mas difícil al tener que cambiar el refugio de gatos de lugar mucho más pequeño, sin apoyo institucional claro y a unas instalaciones precarias. Las voluntarias, su junta y los animales necesitan mas que nunca esta visibilidad tan necesaria, el empujón moral necesario para que puedan seguir esta labor. Muchas asocisiciones y voluntarios lo merecen también, sin lugar a dudas, pero ahora es un momento critico en la historia de este voluntariado que ve su esfuerzo sin recompensa y necesita un empujón. Gracias
19/10/2020 La protectora es una organización que merece reconocer y apoyar por su contribución y trabajo al servicio del pueblo para cuidar los animales sin casa. 15 años de trabajo siginifica que no hay animales enfermos por las calles ni un poblacion desbordados de animales callejeros, pero tambien unimos familias buscando mascotas con los animales adecuados para sus hogares. Cientos de familiares y animales felices para siempre y aportamos una vida digna a los seres vivos que no pueden cuidar de si misma. Un proyecto necesario y honorable.
19/10/2020 Mes de 15 anys per la lluita i benestar del animals. Refugi amb mes de 120 moixus. Sacrifici 0 a tota la illa de Menorca, gracies al voluntariat de la canera. I amb l' ajuda de les casses de acollida i els adoptants.
19/10/2020 Fan una feinada. Gràcies a elles molts animals troben millor sort, i queda molt per fer.. per sensibilitzar o sancionar en temes com esterilitzar els moixos.
19/10/2020 Per a la dedicacio dels voluntaris als animals.
19/10/2020 Por la gran labor que hace el voluntariado.
19/10/2020 Fan una lloable labor a favor dels animals més indefensos.
19/10/2020 Porque hacen una labor que nadie parece ver ni entender.
Tiempo, esfuerzo físico y económico... Pero se hace por amor a los animales y porque ellos también merecen una oportunidad y necesitan que alguien los defienda y pelee por sus derechos.
19/10/2020 Por la gran labor del voluntariado en referenciia a los gatos y perros abandonados.Ayudando a que la perrera municipal no se llene y se haya llegado a un numero zero de sacrificios,castrando a los gatos salvajes para que no haya un descontrol de poblacion, intentando concienciar a los niños traves de charlas en las aulas,etc..
19/10/2020 Para que puedan seguir ayudando y protegiendo a los animales indefensos
19/10/2020 Perquè és una associació que necessita molta ajuda, hem d'ajudar més als animals
19/10/2020 Per tota la feinada que fan els voluntaris sense pràcticament suport de l’administració, que no assumeix la seva responsabilitat en la gestió dels moixos i deixa una competència municipal damunt l’esquena d’uns voluntaris.
19/10/2020 Perquè aquesta associació està bastant desamparada i necessita més ajuda.
19/10/2020 Es mereixen una menció especial. Sa feina i dedicació, organització i esforç.
19/10/2020 Una gran labor humana sin pedir nada a cambio, constancia y mucho amor!
19/10/2020 Cuidar del cans i moixos abandonats, especialment es moixos. D'onar-los efecte, mentres no trobin persona que els acolli.
Donar a coneixer aquesta entitat, entre les persones, a fi de que els animals no quedin sense una llar, així evitar que sacrifiquin els cans de sa canera, si hi ha sobreocupació.
19/10/2020 Vull proposar aquesta entitat perque fan una gran feina a la nostra societat i moltes vegades no se'ls reconeix la seva feina com es mereixen. Tenim sort de tenir una entitat com aquesta que lluita amb totes les seves forces x tots els cans i moixos del municipi.
19/10/2020 Porque cada vida cuenta.
19/10/2020 Para ayudar a que sigan con su gran trabajo! Gracias!
19/10/2020 Es una asociació sense ánim de Lucre i vetlla per els animalons
19/10/2020 La propongo por si labor hacia los animales,tanto por el refugio de gatos,las colonias y que gracias a ellos se ha conseguido el sacrificio cero en menorca por su labor en adopciones y casas de acogidas.
19/10/2020 Es una asociacion que trabaja para que nuestras mascotas y/o animales de compañia, tengan una segunda oportunidad. Me encanta su trabajo y dedicacion.
19/10/2020 Muy feliz siempre de colaborar con ellos al final son ellos los que me hacen feliz a mi!!!
gran labor nos cuidan a todos
no dejeis de ser tan buena gente!!
gracias!!!
19/10/2020 Perque nesesiten fondus para realizar su tarea por el bienestar animal.
Necesitan alimentar 120 gatos.
Perros,llevarles al veterinario medicacion etc.
Es una entidad sin animo de lucro, y gracias a la protectora ya no se sacrifican animales.
19/10/2020 Una necessaria tasca que desenvolupen desde fa anys pel benestar dels animals. Ajudant-los, fent difusió dels abandonaments, fent acollides i cercant families adoptives i visitant escoles educant noves generacions per a que un día aconseguim tenir abandonamenr zero i més respecte i coneixement cap als nostres companys peluts. Que están molt desamparats encara de cara a les lleis.
19/10/2020 Hacen un gran trabajo por los animales y tienen una buena organización.
19/10/2020 Per sa bona tasca que duen a terme amb els animals abandonats de Ciutadella
19/10/2020 Hacen una labor admirable.
19/10/2020 Hace una labor muy buena
19/10/2020 Entitat sense anim de lucre que lluita pels drets dels animals de Ciutadella. Es una entitat que fa 15 anys que esta en funcionament i es molr gratificant formar part d’aquest voluntariat, ja que per poc que sigui sempre es poden observar progressos que gratifiquen molt aquesta labor. Tot el que faci falta pels nostres peluts.
19/10/2020 La labor que hacen los voluntarios de la protectora es imprescindible para el buen funcionamiento del centro. Se merecen una ayuda.
19/10/2020 Per sa bona feina que fan.
19/10/2020 Per ajudar desde més de 15 anys als animals abandonats i prcurarlsi cases d'acollida, descongestionar sa cinema municipal. Controlar colònies de moxos al territori. Entre altres coses!
19/10/2020 Per la gran labor ciutadana que porten a terme vetllant per la vida dels cans i moixus que més ho necessiten.
19/10/2020 Han aconseguit sacrifici zero a Menorca
19/10/2020 Por la gran labor que se hace diaria,ayudando a perros y gatos.Por tener casas de acogida,para que permanezcan lo menos poosible, en perrera y facilitar su adopcion,.Tener un refugio de mas de 100 gatos....alimentsrlos y cuidarlos diariamente con el trabajo que conlleva.Por su gran labor y esfuerzo diario!!!
19/10/2020 Cuidar animals
19/10/2020 Treballen molt per donar sortida a tots els cans i moixos (entre altres) que queden abandonats a sa canera perquè no siguin sacrificats i fomenten l'educació i la responsabilitat per tenir una mascota.
19/10/2020 Gran Labor de la Protectora sense ànim de lucre amb una xarxa de Voluntaris amb moltes ganes de ajudar a passejar els animals de la canera municipal, i pujar-los els ànims.
Acollida de animals a domicilis i buscar i fer de intermediari en possibles persones adoptants de cans i moixos en general, per així buidar la canera municipal i de aquesta manera no arribi al colapse amb les conseqüencies posteriors.
Control de població de moixos del carrer i tenir cura d'ells en el seu centre de acollida de moixos.
Fer arribar animals ferits del carrer al veterinari i intentar trobar els seus propietaris.
Ser uns grans defensor contra el maltracte animal i promoure la adopció i estima dels animals.
19/10/2020 Es una entidad que fa feina amb volutariat 100%, des de fa mes de 15 anys.
19/10/2020 Per lluitar pels drets dels animals, fer una feina immensa rescatant cans i moixos .
Per mostrar respecte per sa vida animal als fillets i filletes
Per les campanyes de sensibilització a la població sobre la tinença responsable i el no abandonament dels animals
Per les campanyes per a l’esterilització
I tot sense ànim de lucre i amb molt escassos recursos de l’administració.
19/10/2020 Crec que la Protectora d'animals de Ciutadella es mereix aquest premi pel sèrio compromís i generositat amb què ténen cura dels animals i de les necessitats que giren entorn a ells. Amb uns valors d'amor incondicional cap els animals, no escatimen en temps per oferir diferents serveis com campanyes per sanar cans i moixos (en el nostre cas, van venir a casa i van deixar-nos unes trampes uns dies amb l'objectiu d'agafar uns gats del nostre entorn que no estaven sanats i sanar-los per evitar que la colònia de moixos del barri es faixi més gran), procurar que totes les colònies de moixos tenguin aigua i menjar, rescatant animals abandonats, agafar en acollida a animals sense llar i un llarg etzètera d'accions totes dirigides a respectar la dignitat dels animals.
19/10/2020 Muchos años protegiendo y cuidando de los animales abandonados.
19/10/2020 Fan molt bona feina amb pocs recursos, es mereixen una ajuda
19/10/2020 Por la labor de concienciación y esfuerzo. Por su dedicación y el de todos sus voluntarios
19/10/2020 Para la protectora de animales de ciudadella, voluntarios y voluntarias siempre dispuestas a ocupar parte de su vida cuidando de indefensos animales que han sido abandonados, maltratados.
Poca gente se acuerda de ellos y hacen una gran labor social y lo hacen si apenas recursos, cuidando en sus propias casas de estos animales dandoles alimentos, cuidados veterinarios,y todo lo que humanamente pueden.
19/10/2020 Creo que se merecen un reconocimiento por la gran labor que desempeñan ayudando a animales abandonados y rescatados
19/10/2020 Es una entidad que fa feina amb volutariat 100%, des de fa mes de 15 anys.
20/10/2020 Fan una labor indispensable per la protecció i control de gats als termes de Ciutadella i Ferreries. També participen en activitats educatives a través de les visites de les escoles al recinte i promouen la conscienciació d'una acollida responsable dels animals de companyia i de la responsabilitat que ens pertoca com a poble per controlar la superpoblació de moixos.
20/10/2020 Hace una labor enorme por dar hogar a los animales abandonados. Y tiene muchísima gente que les ayuda altruista mente. Son un 10.
20/10/2020 Por el gran esfuerzo y sacrificio diario de los voluntarios en perrera, refugio etc.
20/10/2020 Fan molta feina, recollin animalons, i cercqrn-los una llar per viure, cuidan de ella, i sobretot donanlos qualitqt de vida. Si no dos per ella voluntaris estaria la gossera plena i els carrera també.
20/10/2020 Entitats que es mereixen tot el recolzament ciutadà i institucional per la labor que fan
20/10/2020 Para el premio al voluntariado. Hacen un trabajo bestial, la verdad es que sus roles deberían estar pagados.. sin ellas no saldría ningún perro de la perrera de las jaulas a pasear y la calle estaría llena de gatos hambrientos. Encima hacen sessiones en las escuelas. Se merecen el premio 100%.
20/10/2020 Voluntariat amb molt poc recursos fan una feina exemblar
20/10/2020 Su gran labor
20/10/2020 Voluntariat amb molt poc recursos fan una feina exemblar
21/10/2020

És una protectora que funciona hace más de 15 años, sin ánimo de lucro.

Esta protectora lucha para el bienestar de los animales abandonados en la isla, cómo hogar de más de 120 gatos sin hogar.

También se dedica a sacar sobre unos 50% de los perros de la perrera para luchar contra la masificación en dicho lugar y evitar el sacrificio de esos animales.

Debido a la lucha que lleva esta entidad, se ha logrado el sacrificio de animales en la perrera caiga a un 0% (CERO) en la isla de Menorca, por lo cual se debería de llevar dicha mención.

Una mención bien ganada a un grupo de voluntarios que la única lucha es proporcionar el mejor bienestar a los animales sin hogar.

21/10/2020 Per la importància que hi hagi una entitat que tingui cura d'animals abandonats i per la trajectòria que té aquesta entitat al llarg dels anys que fa que existeix.
19/10/2020 Es una asociación sin ánimo de lucro, que se preocupa de castración es de gatos abandonados, callejeros, se preocupa de la medicación necesaria para cada uno, dependiendo de su enfermedad, se preocupa de alimentar a biberon a bebés, abandonados o que rechazan las propias madres, somos un grupo de voluntarias que atendemos a todo tipo de gatos, rescatamos, amasamos a gatos salvajes para que puedan ser adoptados, a los que están en el refugio, los mimamos, cuidamos, atendemos que no enferme, creo que el dinero del premio estaría bien proporcionarle, para seguir con la la or que se hace, sería una pequeña ayuda a todos los gastos que hay.