L'Administració de les Illes Balears disposa d'una xarxa d'oficines on la ciutadania pot presentar escrits, sol·licituds, queixes o comunicacions adreçats a qualsevol departament de l'Administració de les Illes Balears, de l'Administració General de l'Estat o de qualsevol òrgan de l'Administració local i autonòmica. També pot sol·licitar l'alta en el sistema Cl@ve i Apodera en les oficines que ofereixen aquest servei (veure relació d'oficines).

Oficines d'assistència en matèria de regitres (directori geogràfic) Cita prèvia
Oficines d'assistència en matèria de registres (format PDF)

Qué necessites fer?

Informació d'interès:

Model de sol·licitud dirigida a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears sobre qualsevol assumpte, quan no hagi cap procediment específic publicat a la Seu electrònica:
PDF Formulari emplenable i imprimible
Model general per presentar una queixa o un suggeriment a l'Administració:
PDF Formulari emplenable i imprimible
Model per sol·licitar informació pública (dret d'accés):
Podeu trobar els formularis i tota la informació a aquest enllaç
Enquesta de satisfacció per conèixer el vostre grau de satisfacció de la ciutadania respecte a l'atenció rebuda a les oficines d'assistència en matèria de registres
La vostra opinió ens interessa