Des de la Direcció General de Simplificació Administrativa, Modernització i Administració Digital, amb l’objecte d’analitzar el grau de satisfacció de la ciutadania en relació amb els serveis que presta el telèfon d’informació administrativa 012 en el 2024, s’ha elaborat la següent enquesta referida i en la qual es plantegen les mateixes qüestions que l’anterior qüestionari del mes d'octubre de 2023:
La informació es recolleix un cop satisfeta la consulta de l’usuari. El mètode consisteix en una breu enquesta, el període de realització d'aquesta ha estat entre el 27 de febrer i el 15 de març de 2024.
S’han obtingut 517 enquestes emplenades, un nombre que, d’acord amb les taules d’Arkin, Colton i Tagliacarne, que conté un error aproximat del 5 %, i uns resultats prou representatius.
Les conclusions principals de l’anàlisi de les dades són les següents:
― Totes les qüestions plantejades reben una valoració superior a 3,5 sobre 4.
― L’aspecte menys valorat és el temps d'espera que rep una valoració de 3,6 sobre 4.
― El tracte rebut és la qüestió més valorada, amb un 3,93 sobre 4.
― L’horari d’atenció té una puntuació de 3,83 sobre 4.
― La informació facilitada rep una valoració de 3,83 sobre 4.
― La valoració del servei en conjunt rep una valoració de 3,82 sobre 4.
La ciutadania està molt satisfeta amb el servei ofert pel telèfon d'informació 012. La valoració del servei en l'enquesta és molt alta, 3,82 sobre 4, aquesta dada és molt similar a l'enquesta realitzada, març de 2023, que va ser de 3,87.