|
L’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears prioritza l’atenció telefònica i telemàtica per garantir la seguretat de la ciutadania i del seu personal sense deixar d'oferir l'atenció presencial. ― La via preferent per a l'atenció a la ciutadania és la telefònica; podeu consultar com fer-ho a l'apartat d'atenció telefònica. ― La via preferent per a presentar documentació és mitjançant la Seu Electrònica per als procediments amb tràmits telemàtics o el Registre electrònic comú per als procediments que no disposen de tràmit telemàtic. A l'apartat d'atenció telefònica trobareu com fer-ho. ― Si la presentació telemàtica no és possible, els subjectes no obligats a relacionar-vos electrònicament podeu acudir a una oficina de registre (recordau que algunes funcionen amb cita prèvia). A l'apartat d'atenció presencial trobareu tota la informació sobre les oficines que estan obertes i tancades, si s'ha de sol·licitar cita prèvia per acudir-hi i com fer-ho, així com els serveis que donen. Podeu sol·litar cita prèvia per la web accedint a l'enllaç següent: cita prèvia web |
Oficines de registre que romandran obertes/tancades (Actualitzat 29/03/2021). Format PDF. Format ODS |
Podeu obtenir informació sobre l'estructura i el funcionament de l'Administració autonòmica per via presencial, telemàtica i telefònica. A més, podeu registrar els vostres documents a les oficines d'informació i registre o per via telemàtica. Presentau les vostres queixes i suggeriments i sol·licitau informació a través de qualsevol d'aquestes vies.
Consultau aquí les oficines d'informació i registre i els models que podeu presentar. | ||
Accediu a tots els procediments i serveis que s'ofereixen en línia. | ||
Us atenem a través del número de telèfon 012. |