Torna

TRÀMIT D'AUDIÈNCIA I INFORMACIÓ PÚBLICA EN L'ELABORACIÓ DE LA NORMATIVA

Aquest tràmit té per objecte conèixer la opinió dels ciutadans i les ciutadanes, titulars de drets i interessos legítims afectats per un projecte normatiu ja redactat, directament o a través de les organitzacions o associacions que els representin, així com obtenir quantes aportacions addicionals puguin realitzar altres persones o entitats.

Es tracta de garantir a tota la ciutadania i a les empreses i organitzacions la seva participació en l'elaboració de qualsevol norma, atès que a tots els pot resultar d'aplicació.

Així, accedint al projecte normatiu que us interessi, podreu trobar l'esborrany del projecte normatiu que se sotmèt a informació pública i la forma de fer les al·legacions o adjuntar-ne documentació en el termini que s'indica per a cada cas.

-
-

Audiència i informació pública en l'elaboració de la normativa vigents PARTICIPAU-HI!

28/10/2025 Projecte d’ordre del conseller d’Educació i Universitats que regula el procés d’adscripció, admissió i matriculació d’alumnes als centres sostinguts totalment o parcialment amb fons públics a les etapes d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat i educació especial de les Illes Balears
16/10/2025 Projecte d’ordre per la qual es modifica l’Ordre del conseller d’Agricultura, Medi Ambient i Territori de 22 de gener de 2015 per la qual s’aprova el Plec de condicions i el Reglament de la Denominació d’Origen Pla i Llevant
14/10/2025 Projecte de decret pel qual es modifica el Decret 86/2009, de 27 de novembre, de desplegament de la Llei 17/1985, d’1 de juliol, sobre objectes fabricats amb metalls preciosos