Declaració responsable per a actuacions en DPH, les seves zones de protecció i/o zones inundables
Presentar la declaració responsable que habilita, sota la responsabilitat del declarant, per:
- Conservar o rehabilitar construccions, edificacions i infraestructures existents (DR1)
- Executar obres noves d'instal·lació de serveis soterrats, elements urbans i infraestructures d'emmagatzematge d'aigües (DR2)
- Organitzar esdeveniments esportius i culturals (DR3)
Només per als supòsits concrets previstos d'acord amb el RDPH i el PHIB per a cadascuna de les tres declaracions responsables. Si la vostra actuació no s'hi ajusta, cal sol·licitar autorització.
Codi SIA
3297096
Persones destinatàries
Persones, empreses i/o administracions
Termini per a resoldre i notificar
La declaració responsable produeix efectes des del moment de la seva presentació, sense necessitat de resolució ni notificació expressa per part de l'Administració, sense perjudici de les facultats de comprovació, control i inspecció que té atribuïdes en qualsevol moment. La persona interessada pot iniciar l'actuació transcorreguts 30 dies des de la presentació, sempre que no se li hagi notificat cap incompatibilitat.
Silenci administratiu
Negatiu
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
No
Disponible per tramitar per persona apoderada
Si
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Direcció General de Recursos Hídrics
Documents relacionats amb el procediment
- DR1_Conservació o rehabilitació de construccions i infraestructures existents
- DR2_Obres noves d'instal·lació de serveis soterrats, elements urbans i infraestructures d'emmagatzematge d'aigües
- DR3_Esdeveniments esportius i culturals
- Full_Informatiu_Declaracio_Responsable_DPH i zones de proteccio
- Pla Hidrològic de la Demarcació Hidrogràfica de les Illes Balears